Kratki test: Nissan Juke 1.6i (86 kW) Visia

16. 3. 2013 | Tomaž Porekar
Deli

Lani smo vam poročali o preizkusu Juka z osnovnim motorjem, a boljšo opremo. Tu je zdaj še dodatek: kaj ponuja povsem osnovni Juke.

Odgovor je preprost: premalo. Res je zaradi tega njegova cena še okoli 1.500 evrov nižja, a se tako močno pri Juku ne splača varčevati, saj varčevanje ni na pravem mestu. V primerjavi z opremo z oznako Acenta, prvo bogatejšo od Visie, je tako osnovni Juke brez nekaterih postavk, ki omogočijo, da se med vožnjo počutite kolikor toliko udobno. Seveda tu ne mislim na vzmetenje ali blaženje, to ostaja povsem nespremenjeno.

A v avtomobilu brez podpore za prostoročno telefoniranje in brez tempomata se mi je zdelo, kot da sem kaznovan zaradi tega, ker nisem bil dovolj 'priden'. Mogoče so še takšni vozniki, ki jih ne moti, da z eno roko komaj preprijemajo volanski obroč, ročico smernika ali menjalnika, medtem ko z drugo tiščijo mobilnik k ušesu in mislijo, da jih nihče ne vidi (sploh pa ne policisti). Ampak tem je tako vseeno, kaj se sicer dogaja na cesti, in ne vedo, kako srečni so lahko, da se jim je v prometu spet vse dobro izšlo.

Osnovni Juke Visia pa je tudi brez klimatske naprave, kar je seveda dodaten davek na dobro počutje voznika in potnikov.

Zaključek je torej povsem preprost: pri osnovnem Juku s prednjim pogonom in bencinskim motorjem je sprejemljivejša nekaj bolje opremljena različica.

 

Besedilo: Tomaž Porekar

Osnovni podatki
Prodaja: Renault Nissan Slovenija d.o.o.
Cena osnovnega modela: 14.990 €
Cena testnega modela: 15.390 €
Pospešek (0-100 km/h): 11,6 s
Največja hitrost: 178 km/h
Poraba po ECE, mešan cikel: 8,8l/100km
Tehnični podatki
Motor: 4-valjni – 4-taktni – vrstni – bencinski – gibna prostornina 1.598 cm3 – največja moč 86 kW (117 KM) pri 6.000/min – največji navor 158 Nm pri 4.000/min.
Prenos moči: motor poganja prednji kolesi – 5-stopenjski ročni menjalnik – gume 215/55/R17 V (Continental ContiPremiumContact 2).
Zmogljivost: največja hitrost 178 km/h – pospešek 0–100 km/h 11,0 s – poraba goriva (ECE) 7,7/5,1/6,0 l/100 km, izpust CO2 139 g/km.
Mase: prazno vozilo 1.225 kg – dovoljena skupna masa 1.645 kg.
Zunanje mere: dolžina 4.135 mm – širina 1.765 mm – višina 1.565 mm – medosna razdalja 2.530 mm –prtljažnik 251–830 l – posoda za gorivo 46 l.
Naše meritve
T = 23 °C / p = 1.119 mbar / rel. vl. = 35 % / stanje kilometrskega števca: 1.192 km
Pospešek 0-100km: 11,6s
402m z mesta: 18,0s ( 121km/h)
Prožnost 50-90km/h: 9,7s (IV.)
Prožnost 80-120km/h: 14,4s (V.)
Največja hitrost: 178km/h (V.)
poraba na testu: 8,8 l/100km
Zavorna pot pri 100km/h: 40,9m
AM meja: 40m
Ocena
  • Juke ima svoje čare, zagotovo se nad njim ne bodo vsi navduševali, a tistim, ki jim je všeč, osnovnega motorja z osnovno opremo ne priporočamo.

Hvalimo in grajamo
videz
preglednost
uporabna notranjost
videz
prostor zadaj
volan vzdolžno ni nastavljiv
hrup pri večji hitrosti