Kratki test: Toyota Yaris 1.5 HSD E-CVT Bitone Blue - Testi - Avto Magazin

Kratki test: Toyota Yaris 1.5 HSD E-CVT Bitone Blue

Ko pomislimo na Toyoto in njene hibridne avtomobile, nam na misel najprej pride Prius. A ta že dolgo ni več edini, saj je Toyota hibridni pogon uspešno razširila tudi na druge, povsem konvencionalne modele. Med njimi je že nekaj let tudi predstavnik majhnih mestnih avtomobilov Yaris, ki so mu spomladi – seveda v vseh motornih različicah – namenili osvežitev.

Kratki test: Toyota Yaris 1.5 HSD E-CVT Bitone Blue Uroš Modlic
13. 1. 2018

Osvežitev se je odrazila predvsem spredaj in na zadku, kjer izstopa LED-dnevna osvetlitev, oblikovalci so nekaj pozornosti namenili tudi bokom, sicer pa je Toyota Yaris ostala všečen avtomobil, ki izstopa predvsem v modro-črni kombinaciji, kakršno so namenili testnemu avtomobilu. Nekaj sprememb je tudi v notranjosti, kjer pride do izraza predvsem barvni zaslon potovalnega računalnika, omeniti pa velja, da je z novo generacijo Yaris opremljen tudi z učinkovitim kompletom varnostnih pripomočkov Toyota Safety Sense.

Testni Yaris je bil hibrid, s katerim ta model še vedno ostaja eden od bolj redkih majhnih avtomobilov s to vrsto pogona. Pogonski sklop sicer ni najbolj sodoben, saj v osnovi gre – tako kot pred osvežitvijo – za hibridni pogon Toyote Prius prejšnje generacije, seveda v obliki, prilagojeni majhnemu avtomobilu. Sestavljata ga 1,5-litrski bencinski motor in elektromotor, ki skupaj razvijeta sistemsko moč natanko 100 'konj'. Dovolj, da hibridni Yaris solidno opravi vse vozniške dolžnosti, znajde pa se predvsem v mestnem okolju, kjer pride do izraza dejstvo, da lahko precej poti – do hitrosti 50 kilometrov na uro – opravite tudi povsem na elektriko. Vsekakor to velja za tista območja, kjer s hrupom bencinskega motorja nočete motiti okolice. Kljub temu morate v želji po tihi vožnji zelo nežno pritiskati na pedal za plin, sicer se hitro vključi tudi bencinski motor.

Ugodna je lahko tudi poraba goriva. Toyota sicer trdi, da se lahko spusti celo do 3,3 litra na 100 kilometrov, a mi smo na normnem krogu dosegli še vedno solidnih 3,9 litra, na testu pa 5,7 litra na 100 kilometrov. Omeniti velja, da je bila večina voženj opravljenih relacijsko, kar pomeni, da je ves čas deloval bencinski motor, to pa seveda odstopa od smiselne uporabe hibridnega Yarisa kot predvsem mestnega avtomobila.

Predvsem mestnemu okolju ustreza tudi notranjost avtomobila, v kateri je sicer dovolj udobnega prostora za štiri do pet potnikov in 'posledice' njihovih nakupov, a je dobro počutje vseh kljub temu zagotovljeno le na krajših razdaljah. Pa vendar to prav tako velja za Yarise z motorji na notranje izgorevanje, seveda pa tudi za vse druge majhne avtomobile.

besedilo: Matija Janežič 
foto: Uroš Modlic

Preberite še:

Toyota Yaris 1.33 VVT-i Lounge (5 vrat)

Toyota Yaris 1.33 Dual VVT-i Trend+ (5 vrat)

Toyota Yaris Hybrid 1.5 VVT-i Sport

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri