Renault 5

Več kot deset je angleški mini nemoteno kraljeval po cestah kot edini dokaz, da je moč iz malega narediti veliko. Pravih tekmecev ni bilo od nikoder. Tako se je doba malih avtomobilov, majhni samo na zunaj, sicer pa čisto pravih prostornih avtomobilov, začela z desetletno zamudo. Fiat 127 (pred dvema letoma) in renault 5 (lani) sta bila prva "velika malčka" dostojna miniju. Še več! V razvojiu malih avtomobilov pomenita korak naprej.

Pred slabim letom in pol smo se že veselili: renault 5 bodo kmalu sestavljali v ljubljanskem Litostroju in sodoben malček bo naprodaj po kolikor toliko znosni ceni. Iz te moke pa ni bilo kruha. Renault in Litostroj sta se razšla, novi Renaultov partner v Jugoslaviji - novomeški IMV - pa ta čas sestavlja samo R 4. Malčka R 5, ki pri večini ogledovalcev zbudi ljubezen na prvi pogled, pa le uvažamo.

Prenesi PDF testa
7. 6. 1973

Podrobnejši test si oglejte v PDF obliki.

Hvalimo in grajamo
privlačna zunanjost
dobra vidljivost ne vse strani
priročna stikala in pedala
natančen volan
neobčutljiv, preizkušen motor
uporabna, spremenljiva prostornost zadka
prostorna notranjost
udobno vzmetenje
zelo dobra lega na cesti
nekonkurenčna cena
zadnja šipa se maže
pomanjkljive zapore prednjih sedežev
enostopenjski, glasni brisalniki
slabotno zračenje
slabo dušenje zvokov

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri