Test:Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI 4X4 DSG. Ko bi le ... - Testi - Avto Magazin

Želite brezplačen izvod revije Avto magazin?

1. “Všečkajte” našo FB stran
2. Prejemajte naše e-novičke
... in poslali vam bomo elektronski izvod zadnje številke novega Avto magazina!

Test:Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI 4X4 DSG. Ko bi le ...

Octavia Combi RS s štirikolesnim pogonom je prav gotovo zanimiv avtomobil. Velik, sodoben in varen, testni celo v zeleni barvi, ki nakazuje na dolgo (dirkaško) zgodovino, vendar mu nekaj manjka. Da, prav ste uganili, pogrešali smo primeren motor.

Test:Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI 4X4 DSG. Ko bi le ... Saša Kapetanovič
5. 1. 2017

Testa sem se razveselil kot otrok. Zelen, kot mora biti češki RS, nataknjen na kar 19-palčna aluminijasta platišča ter karavanski zadovolji tako mimoidočega esteta kot dinamičnega očeta ali zahtevno partnerico, ki družinski nakup vedno pogojuje z varnostjo. »Da, draga, ima celo štirikolesni pogon,« bi verjetno zabil s kladivom neposredno na žebelj.

Katere besede bi jo še prepričale? Ima družinski prtljažnik in je opremljen z dvosklopčnim menjalnikom DSG, pri katerem lahko na zoprno sklopko kar pozabiš, predvsem pa bi jo najbrž premamil s podatkom, da ima pod motornim pokrovom turbodizelski motor. Saj veste, žene tistih, ki kdaj radi pritisnemo na stopalko za plin, se za nas vedno bojijo, zato si jo kar predstavljam, kako bi na koncu malce v smehu dejala: »Končno si prišel k pameti!« Vendar je dejstvo, da nakup športnega avtomobila nima veliko skupnega z racionalno odločitvijo, čeprav bi Škoda Octavia Combi RS 2.0 TDI 4x4 DSG prišla čisto na vrh seznama treznih nakupov. S povprečno porabo 7,8 litra na 100 prevoženih kilometrov oziroma kar 5,7 litra na našem normnem krogu z vklopljenem programom ECO (in po hitrostnih omejitvah ter vselej nežnem pospeševanju) zlahka premami družinski proračun, štirikolesni pogon pa seveda zagotavlja odlično trakcijo tako po suhem kot po mokri ali celo zasneženi podlagi. Škoda, da te Octavie nismo dobili sredi zime, po možnosti v zasneženi pravljici, saj bi se najverjetneje pridružil tistim, ki bi na velikem praznem parkirišču delali neumnosti ...

Lega na cesti je kljub večjemu prtljažniku na zavidljivi ravni, školjkasti sedeži primerno obdržijo telesa na sedalnih površinah (in pri tem sploh niso neudobni!), le motor si nekako ne zasluži imena RS. Saj mu nič ne manjka, ponuja 135 kilovatov oziroma okroglih 180 'konjev', vendar ni navora, ki bi poskrbel za sunek v hrbet in bi voznika vselej pozitivno presenetil, da bi pri polnem plinu za nekaj sekund nehal dihati ter se nasmehnil. Saj ni počasen, a dandanes je tako hiter vsak drugi turbodizel na slovenskih cestah, če me razumete. In v dobro voljo nas ni spravil niti bolj športen zvok iz zvočnikov znamke Canton! Zato smo še vedno mnenja, da je za RS-ko primernejši 2.0 TSI, ki smo mu že pred leti tudi na Racelandu izmerili za 0,65 sekunde boljši krog – pa sploh ni imel štirikolesnega pogona!

Testna Octavia Combi RS je bila dobro založena že s serijsko opremo, dolg seznam pa je bil tudi pri dodatni opremi. Aktivni tempomat, alarmna naprava, električni pomik vrat prtljažnika, električno pomično panoramsko strešno okno, pametni ključ, kamera za vzvratno vožnjo, sistem za pomoč pri vožnji po voznem pasu, navigacija, ogrevana sprednja sedeža, sistem prepoznavanja pomembnejših prometnih znakov, usnjena prevleka in sistem prepoznavanja utrujenosti voznika pritegnejo, vendar cena z osnovne 32.424 naraste kar na 41.456 evrov. Hej, ali za ta denar ne dobim že 350-'konjskega' štirikolesno gnanega Forda Focusa RS?!

Aljoša Mrak foto: Saša Kapetanovič

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri