Matjaž Korošak

V novinarskem poslu tako dolgo, da se skoraj ne spomni več, kako in kdaj je zašel med avtomobilistične novinarje. Kariero je začel v Večerovi prilogi Šesta prestava (med drugim), potem presedlal v revijalne vode in ustanovil revijo EVO magazin, kjer je bil dolgoletni urednik, preden se je priključil ekipi Avto magazina. Sicer pa ga je avtomobilski šport zanimal skoraj tako, če ne še bolj, kot avtomobilska tehnika. Zato je kar nekaj let (uspešno) sedel na sovozniškem sedežu, odpeljal nekaj dirk, osvojil naslov prvaka (s Tomažem Jemcem), pisal o reliju, vodil zmagovalno ekipo (Tomača Kaučiča), ... Vmes in kasneje organiziral še Rally Maribor. In tako avtomobilski šport spoznal iz vseh mogočih kotov.

Cupra Leon - Osvežitev tudi za najstarejšega!
Očitno le ne bo Grand Capturja. Namesto njega prihaja ...
Na katere nevarnosti morate biti pozorni na cestah v močnem deževju?
Prenovljeni Cupra Formentor želi še več! To so njegovi aduti
Vozili smo: Dacia Duster - Ostaja pravi Duster, a izgublja nekaj pomembnega ...
Očitno še zdaleč ni konec (za gospoda dizla) ... Rekordne vrednosti novega motorja!
Osvežitev po komaj enem letu. Vse v imenu prepoznavnosti
Vozili smo: Škoda Kodiaq - Stopa v velike čevlje (dobesedno)
Pri Oplu so pošteno zagrizli v posodobitve. Kot naslednji je na vrsti ta model ...
TEST: Volkswagen T-Cross 1.0 TSI DSG R Line - Mali veliki
Se bo moral Volkswagen posloviti od oznake I.D.?  To malo podjetje lahko velikanu povzroči veliko sivih las
Test: Jeep Avenger 1,2 GSE - Ugodneje pri Jeepu pač na gre!
Milano na Poljskem? Ni mogoče, celo nazakonito - so prepričani Italijani!
Opel Frontera je nazaj! Ampak, kakšna?
TEST: Volkswagen Touareg V6 R eHybrid - Več pri Volkswagnu ne gre ...