Tako preprosto se običajno kolo spremeni v električno

Rubbee X je naprava, ki se lahko preprosto namesti na vsako kolo, ima modularen baterijski sistem in ponuja druge dodatne funkcije.

Nobenega dvoma ni, da so električna kolesa trenutno zelo v modi in povpraševanje po njih je čedalje večje. Toda za kolesarjenje s pomočjo elektrike ni treba zavreči starega kolesa, saj ga je mogoče preprosto in razmeroma poceni elektrificirati.

Ena od rešitev je sistem Rubbee X, ki ga je razvilo istoimensko britansko podjetje, pravzaprav gre že za tretjo generacijo pogonskega sistema, ki so ga začeli razvijati že leta 2012. Rubbee X je pogonska enota, ki jo je mogoče brez predelav in mehanskih posegov namestiti na zadnje kolo, prilagaja pa se velikostim od 20 do 29 palcev. Pogon se preprosto pritrdi na sedežno oporo, ki mora biti debeline od 22 do 35 milimetrov, prilagojen pa je tudi kolesom z vzmetenjem.

Pogonski komplet ima modularni baterijski sistem, kar uporabniku omogoča izbor zmogljivosti in dosega glede na potrebe oziroma način vožnje in konfiguracijo poti, prav tako je mogoče nameščanje dodatnih baterij. Rubbee X deluje popolnoma brezžično in za zaznavanje pogonske sile uporablja tipalo, ki takoj ob začetku vrtenja pedalov aktivira električno pomoč.

Med zanimivejšimi dodatnimi funkcijami je regenerativna zavora, ki se vključi z vrtenjem pedalov nazaj in tako omogoča polnjenje baterije pri spustih in zaviranju. Prav tako premore tudi nadzor proti zdrsu, tako, da se električna moč v celoti prenaša na kolo prek rotorja, ko pride v stik z zadnjo pnevmatiko. In poleg vsega je v komplet vključena tudi mobilna aplikacija za nadzor parametrov moči, spremljaje stanja sistema in prenos posodobitev.

Rubbee X je naprodaj na različnih spletnih platformah in tudi v uradni trgovini znamke, zanj pa je treba odšteti bistveno manj kot za električno kolo. Cena namreč znaša 579 evrov, 99 evrov pa je treba odšteti za vsak dodatni baterijski modul.

Preberite še: Škripanje, drgnjenje, vibriranje ... kaj pomenijo zvoki, ki prihajajo od zavor?

BONUS VIDEO: Prodajniški triki, testiranje avtomobilov in kaj je narobe z BMW M2?