Dušan Lukič: Odločno ali površno

13. 7. 2012
Deli
Dušan Lukič

Pred nekaj več kot tednom dni so na prometnem ministrstvu odpirali ponudbe za odstranitev cestninske postaje Log.

Najnižja cena je bila le nekaj več kot pol milijona evrov, več kot pol manj, kot je projekt ocenil Dars. A pogled v papirologijo, ki je spremljala razpis, pove tudi, da je primerjava enega in drugega zneska kot primerjava jabolk in hrušk. Darsova študija namreč predvideva veliko več kot razpis. V njej ne gre le za odstranitev objektov, v njej je predvidena predelava platoja (zaradi odvodnjavanja), podaljšanje in širitev pospeševalnih pasov za tovorna vozila (da se ta z nekaj kilometri na uro ne bodo uvrščala na vozni pas, na katerem bo omejitev 80 kilometrov na uro) pa nadhode za delavce Darsa in še kaj bi se našlo.

V razpisnih papirjih vsega tega ni najti. V njih je sicer predvidena postavitev ograj tudi med pasove za vinjetna vozila in pasove za tovorna vozila, ne pa tudi rekonstrukcija platoja, podaljšanje pospeševalnega pasu za tovornjake in nadhod.

Da ne bo pomote: počasnost in nesposobnost, s katero se je (zdaj na srečo in popolnoma zasluženo že nekdanje) vodstvo Darsa lotilo odstranjevanja ovir v prometu, imenovanih cestninske postaje, sta bili že smešni, a tudi površnost v teh stvareh ne pelje k dobrim rezultatom. Odločnost (in hitrost) namreč ne pomeni, da je treba nekaj narediti na hitro in pomanjkljivo.

In tako, to si upam napovedati, izvajalci za dela, predvidena v razpisu, ne bodo dobili niti evra (in aneksa) več, kot je zapisano v ponudbi – a vse tisto, kar bo treba dodatno narediti, da bodo predelane cestninske postaje varne in funkcionalne, bo stalo tudi dodaten denar. Zato številkam okoli pol milijona evrov ne nasedajte, končna številka bo nekje med to in tisto, ki jo je napovedoval Dars.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol