Na mladih biznis stoji

28. 11. 2007
Deli
Ati, jst bi tut mutolja vozu. (foto: Matevž Hribar)
Matevž Hribar

Vrzite oko na rezultate ankete o letih, pri katerih ste bralci Motomagazina začeli svojo motoristično pot.

11 do 15 let, torej. Kar 41 odstotkov jih je odgovorilo tako. Tudi sam sem začel pri teh letih. Malo firbcaš naokoli, žičaš tastare, pridno hraniš dinarčke . . Potem pa prvi motor, ki ga ne pozabiš do smrti. Če si z njim zadovoljen, bo tudi naslednji motor iste znamke. Pripadnost znamki je (lahko) močno čustvo.

Žalostno je, da se nekateri prodajalci tega očitno ne zavedajo. Prekleto dobro se spominjam, ko sem tam nekje petnajst let po rojstvu obiskoval salone, prosil za kataloge, občudoval čisto tazaresne mopede . . Našli so se prodajalci, ki so me ne le ignorirali, ampak celo odganjali stran od motorjev, češ da bom naredil škodo.

Strici in tete v prodajalnah: malo potrpežljivosti in ustrežljivosti ne škoduje. Tudi, če je mladoletni firbec prišel v trgovino s kolesom.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol