Še pred prvim aprilom: predlogi SXC 2013

Sezona ritja po blatu je zaključena in čas je, da pogledamo v prihodnost. Predlogi za naslednjo in vse prihodnje sezone:

Še pred prvim aprilom: predlogi SXC 2013 (foto: Matevž Hribar) Matevž Hribar
7. 11. 2012

1. Razredi so določeni po barvah motociklov. Prostornina namreč ni pomembna, tako kot tudi vozniške izkušnje ne. Dajmo se deliti na rdeče, bele, črne, ...! Če bo katerih (oranžnih?) preveč, se vozniki delijo še po barvi dresa/čelad. Menjava barve med sezono se kaznuje z vožnjo fullgas skozi Maribor.

Organizator že vnaprej določi, kje bodo parkirani dirkalniki posameznih barv. Komunikacija med različno obarvanimi ni dovoljena, lahko si samo (na skrivaj) spuščajo gume in vlivajo nafto v bencin.

2. Vsaka proga mora vsebovati dve naravni oviri: desko z žeblji in napeto žico. Organizator dirkačem ne sme povedati, kje se ovira skriva. Kakor v naravi, tako na dirki!

3. Za dodaten zaslužek se v sodelovanju z Lovsko zvezo Slovenije razpiše pokalno prvenstvo v streljanju na dirkače. V izogib prevelikim stroškom odvoza plena bodo lovci opremljeni s paintball puškami, po koncu dirke pa se za vsako barvno packo na opremi zastreljenemu vozniku odšteje po tri točke.

4. Dirke se iz naravnih prog preselijo v razprodane in opuščene slovenske fabrike. Tako organizatorjem ne bo treba plačevati kazni za ogromno škodo, povzročeno okolju. Za skupno dobro! Štartrerji na posameznih dirkah bodo (bivši) direktorji in meneđerji, oblečeni v rablja. Finalna dirka bo v slovenskem parlamentu s hard odsekom skozi stranišča (blata tam res ne manjka).

5. Nova podkategorija je KRAJŠANJE. Prve tri najbolj spretne se na podlagi satelitskih posnetkov NASE na koncu sezone nagradi z nazivi Nategun leta, Rit leta in Drekzenf leta. Dobijo bogate denarne nagrade in celostranske intervjuje v dnevnih časopisih. Spodbujajmo krajo in goljufanje! Kakor v državi, tako na dirki.

6. Vsi nevarni odseki morajo biti označeni s svetlobnimi napisi, ki jih priskrbi DARS. Pozor, skala! Pazi, spolzek klanec! Strm spust - prestavi v prvo prestavo! Hitrost na ravnini se omeji na 45 km/h (meritve opravljajo mestni redarji). Na predvidenih zamaških se postavi semafor. Naredimo ta šport predvidljiv in varen.

Naj se prvenstvo odvije pod sloganom: naj sosedu bat skoz sedež vun vrže!

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri