SYM Joyride 180

Korejski SYM je pri nas v preteklem letu dodobra pretresel trg tako majhnih kot velikih skuterjev. Njihov glavni adut sta solidna kakovost izdelave in predvsem zelo nizka cena. SYM ni nikakršna sumljiva roba z Daljnega vzhoda, ampak čisto zaresen izdelek. Tako kot so Korejci pred desetletjem pretresli avtomobilski trg, sedaj to počnejo tudi pri dvokolesnikih.

14. 1. 2005

Veliki skuter Joyride 180 že na pogled daje slutiti, da ne gre za cenen izdelek. Oblikovalsko se povsem brez težav postavi ob bok japonskim in italijanskim znamkam, ki imajo v tem poslu že zelo dolgo tradicijo in uveljavljeno ime. Morda je to celo edina stvar, ki SYM-u pravzaprav manjka. A ime se plača, mar ne? No, tega se Korejci očitno dobro zavedajo in s ceno nikakor ne pretiravajo. Cenejšega maksi skuterja skorajda ne boste dobili (mi ga v tem trenutku nismo našli).

A najprej lepo po vrsti. Joyride deluje povsem resno, z velikim žarometom na lepo zašiljenem nosu na prvi pogled celo malce spominja na Hondo Blackbird, torej na velik športno-potovalni motocikel. Smerna kazalca sta tako povsem po motociklističnem vzoru združena z aerodinamičnim oklepom. Pogled izza krmila razkriva lično izdelano armaturno ploščo, ki bi lahko povsem zgledno opravljala svojo nalogo tudi v manjšem avtomobilu.

Pohvala gre opozorilnim lučkam (luč, smerokaz), ki so dobro vidne tudi v sončnem vremenu. Stikala na krmilu so logična in tako kot ročici sprednje in zadnje zavore lahko dostopna. Ob tem, ko smo v rokah držali krmilo in presenetljivo udobno sedeli velikem sedežu, smo ugotovili, da so se na področju ergonomije dobro potrudili. Voznik namreč ni niti malo sključen, prav tako ni tistega zoprnega občutka (ki pa je pri skuterjih pogosto prisoten), da imaš krmilo v naročju. Na njem se tako lahko udobno pelje tako manjši kot večji voznik.

Prostora za kolena in noge je nasploh dovolj, kakor je dovolj tudi vetrne zaščite. Glede na to, da smo se z njim prevozili večino časa pri slabih desetih stopinjah, nam lahko verjamete, da mu kakršnokoli zoprno pihljanje zaradi slabe vetrne zaščite ne bi kar tako odpustili. To je še ena velika pohvala, ki mu gre, saj je prav dobra zaščita voznika pred vetrom, mrazom in dežjem eden glavnih kriterijev pri ocenjevanju uporabnosti skuterjev.

No, pa da ne boste rekli, da sploh ne piha, če se voziš počasi. Joyride s sodobnim, tekočinsko hlajenim, štiritaktnim motorjem doseže udobnih 120 km/h, za kaj več pa se je treba že zelo potruditi. Od samega štarta pred semaforjem dobro potegne, vse, kar mora voznik narediti, je le preprosto odpreti plin. Čista skuterska klasika, preprosto in uporabno, nobenih sekvenc ali česa podobnega.

Motor teče mirno, brez pretiranega hrupa, kar je zagotovilo za tekočo vožnjo ob vsakdanjih opravkih. In ko smo zapisali ob vsakdanjih opravkih, smo to tudi resno mislili. Tak skuter je namreč uporaben celo leto, vožnjo z njim odsvetujemo le v snegu in ledu, za takrat pa bo dober tudi avto ali avtobus. Sicer pa se lahko skozi celo leto hitro (skuter ne pozna mestne gneče) vozite v službo.

Uporabnosti v prid govori tudi velik prtljažnik pod sedežem, kjer je dovolj prostora za torbo in integralno čelado, vanj pa lahko varno shranite tudi dve jet čeladi, medtem ko za dve integralni čeladi ne bo prostora. Ker je sedež udoben in dovolj velik, skuter pa ravno prav zajetnih dimenzij na udobnem podvozju, se na njem lahko brez težav zapeljete na izlet tudi s svojo drago, ki bo najverjetneje zelo uživala v udobju ’čoperskega’ naslonjala za hrbet.

Za to ceno, kot ga ponujajo pri Trgo Avtu (ugledno ime trgovca tudi zagotavlja servis in nadomestne dele), dobite veliko. Če vam je takšen slog modnega skuterja všeč, ne morete brcniti v temo. Uporabljali ga boste lahko v vseh štirih letnih časih. Vožnja s skuterjem ni bila še nikoli tako poceni in zabavna hkrati.

Tehnični podatki

Cena testnega vozila: 749.900 SIT

Motor: 4-taktni, enovaljni, tekočinsko hlajen. 172 cm3, 12 kW pri 8.000/min, 16, 2 Nm pri 6.500/min

Prenos moči: samodejni menjalnik

Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, zadaj enojni blažilnik

Gume: spredaj 110/80 R 12, zadaj 130/70 R 12

Zavore: spredaj 1-krat kolut premera, zadaj kolut

Medosna razdalja: 1.432 mm

Višina sedeža od tal: 730 mm

Posoda za gorivo: 7, 7 l

Masa s tekočinami: 155 kg

Zastopnik: Trgo Avto, d. d., Koper, Pristaniška 43/a, tel.: 05/663 60 00

HVALIMO IN GRAJAMO

+ cena

+ okretnost v mestu

+ udobje

+ uporabnost

- zavore so malce prenežne

- stiki plastike

Peter Kavčič, foto: Aleš Pavletič

  • Osnovni podatki

    Cena testnega modela: 749.900 SIT €
  • Tehnični podatki

    Motor: 4-taktni, enovaljni, tekočinsko hlajen. 172 cm3, 12 kW pri 8.000/min, 16,2 Nm pri 6.500/min
    Prenos moči: samodejni menjalnik
    Zavore: spredaj 1-krat kolut premera, zadaj kolut
    Vzmetenje: spredaj teleskopske vilice, zadaj enojni blažilnik
    Višina: 730 mm
    Posoda za gorivo: 7,7 l
    Medosna razdalja: 1.432 mm
    Teža: 155 kg

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri