5 preprostih vaj, ki vam bodo na motociklu močno koristile - Novice - Moto Magazin

5 preprostih vaj, ki vam bodo na motociklu močno koristile

Dejstvo je, da vsak motorist ogromno časa preživi na svojem motociklu, na njem pili tehniko, pridobiva hitrost in prave občutke, a se vse skupaj pri vsakem vrhunskem športniku začne s suhimi treningi.

11. 1. 2018

Po raziskavi so v Red Bullovem centru prišli do spoznanja, katerih je pet preprostih vaj, s katerimi se voznik kar se da dobro pripravi na vožnjo. 

Sklece 

Pri sklecah domišljija enostavno nima meja, poznamo ogromno vrst lažjih, srednje zahtevnih in nenazadnje tudi zelo fizično napornih. Katerekoli izberete za vadbo, je zelo pomembno, da je vaš hrbet raven, glava pa mora biti v isti liniji. Če običajnih sklec še ne morete narediti, si lahko pomagate s stolom in roke položite nanj. 

Skakanje s kolebnico

Gre za vajo, pri kateri delajo predvsem gležnji, meča, noge, prav tako pa gradite koordinacijo. Pri skakanju se srčni utrip hitro poveča, zato je vaja izjemna tudi za treniranje vzdržljivosti. Pozitivna lastnost kolebnice je tudi, da lahko od čisto enostavnih skokov preidete k zelo zahtevnim. Ob vsem telesnem naporu pa je treba ob tovrstni vaji napeti tudi kakšno mišico v možganih. 

'Plank'

Vsi motoristi, predvsem pa motokrosisti, potrebujejo ogromno moči v predelu trebuha, saj jim to omogoča pravilno držo in stabilizacijo. Pri treningu so priporočljivi trebušnjaki vseh vrst, a naj bi največ od treninga odnesli s 'plankom'. Tako kot pri sklecah, kjer je položaj telesa dokaj podoben, je potrebno biti tudi pri tej vaji kar se da raven. 

Počepi

Noge lahko ojačate z mnogimi različnimi vrstami počepov. Kakršnegakoli počepa se lotite, morate biti pozorni, da imate hrbet ves čas raven. Pomembno je tudi, da s koleni nikoli ne presežete navidezne navpične črte, ki izhaja iz prstov na nogi. 

Vzgibi

Čeprav na prvi pogled vzgibi ne delujejo kot vaja, ki bi motoristom močno koristila, se motokrosisti velikokrat srečujemo s situacijami, v katerih moramo prvo kolo sunkovito dvigniti. V takšnih trenutkih si boste hvaležni prav za vsak prej narejen vzgib. Če vam popolnega vzgiba še ne uspe narediti, se primite droga, nato skočite in se v zgornji legi zadržite ter se nato počasi spuščajte.

Poleg naštetih vaj, sta močno priporočena tudi tek in kolesarjenje. Slednji je med športniki bolj priljubljen, saj pri tovrstni aktivnosti ne prihaja do tako velike obremenitve sklepov. Vse našteto pa ne velja samo za motokrosiste, ampak prav za vsakega motorista, ki se od časa do časa za veselje usede na motocikel ali pa za tistega, ki se z dirkanjem ukvarja profesionalno. 

Jaka Završan
foto: Red Bull

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri