Intervju: Geerts in Seewer o tekmi v Imoli, pokalu narodov in dirkaški prihodnosti

Na petnajsti dirki sezone, ki je potekala v italijanski Imoli, smo v boksih ujeli Yamahina voznika, katera sta nam zaupala nekaj zanimivih stvari. 

Intervju: Geerts in Seewer o tekmi v Imoli, pokalu narodov in dirkaški prihodnosti (foto: Jaka Završan) Jaka Završan
28. 8. 2019

Jago Geerts 

Si eden izmed redkih dirkačev, kateremu je v letošnji sezoni uspelo premagati Jorgeja Prada. Pričakovanja so po dirki v Franciji, kjer ti je to uspelo po vsej verjetnosti narastla?

Na vsaki tekmi si želim končati na podiumu, ali pa vsaj med najboljših pet. Kar pa se tiče Prada, gre res za odličnega tekmovalca, katerega je izjemno težko premagati, saj je zelo hiter prav na vsaki preizkušnji. Ne glede na vse, pa sem letos že dokazal, da sem lahko hitrejši, kar mi vliva dodatno motivacijo. 

Leta 2016 si postal evropski in mladinski svetovni prvak. Tega dne se je v tvoji karieri zagotovo marsikaj spremenilo?

Ja to je bila zagotovo najboljša sezona do sedaj. Le teden pred mladinskim svetovnim prvenstvom, ki je tisto leto poteklo v Rusiji, sem postal evropski prvak, kar je zagotovo pripomoglo, k temu, da sem kasneje pristal v poltovarniški ekipi Yamahe. 

Kako pa bi z vidika dirkača primerjal evropsko prvenstvo (EMX125 in EMX250) s svetovnim?

Svetovno prvenstvo je veliko težje od evropskega, že zaradi dejstva, da imamo v sezoni skoraj dvajset tekem, prav tako pa tekmovalci svetovnega prvenstva čez vikend na stezi preživimo veliko več časa. Sam veliko raje nastopam na dirkah razreda MX2, saj je vse skupaj veliko bolj umirjeno. Vidi se, da je vse skupaj prilagojeno razredoma svetovnega prvensta, vse ostalo pa je le nekakšen spremljevalni program, kar zna biti za tekmovalce dokaj neprijazno, saj se na primer po sobotnih jutranjih kvalifikacijah, ki jih imajo tekmovalci evropskega prvensta, naslednjič na stezo podajo šele zvečer, ko je steza že čisto drugačna od tiste, na kateri so vozili zjutraj. Kakorkoli, pa je konkurenca v evropskih razredih izjemno močna, kar nam vsako leto dokazujejo vozniki, ki iz teh tekmovalnih razredov romajo v MX2 in že kmalu posegajo po odličnih rezultatih. 

Jeremy Seewer 

Kako si opredeljen do umetno narejenih stez, kot sta na primer Imola in Assen?

Sam sem bolj pristaš tradicionalnih stez, saj mislim, da pravi motokros izhaja ravno iz njih. Na umetno narejenih progah ne nastopam najraje, a je konec koncev za vse dirkače isto, zato se nad tem ne bom pritoževal. 

Ko sva ravno pri Assnu, lahko spregovoriva še o pokalu narodov, ki bo letos potekal tam. Švicarji imate izjemno močno ekipo. 

Veliko ljudi nas favorizira, a bi tu rad poudaril, da je steza na Nizozemskem izredno nepredvidljiva in zahrbtna, zato sam nočem prehitro delati zaključkov. Prav tako gre za tekmo, kjer poleg vsega potrebuješ tudi kar veliko sreče, kar smo v preteklosti videli že nemalokrat. Mislim pa, da sem sam letos v dobri formi, odlične vožnje je kazal tudi Arnoud Tonus, malo bolj pa sem zaskrbljen zaradi Valentina Guilloda, saj je letos odpeljal le eno dirko svetovnega prvenstva. Pred 'olimpijado motokrosa' bomo skupaj zagotovo opravii še nekaj treningov, kjer bomo natančnaeje videli pri čem smo. 

Če se še malo dotakneva letošnje sezone, ki je hkrati tvoja druga v elitnem razredu. Trenutno v skupnem seštevku zasedaš drugo mesto, s čimer si zagotovo zadovoljen?

Sezona se zame ni začela najbolje, saj sem se kar dolgo časa ubadal z zdravstvenimi težavami, kar je nekaj udarcev zadalo tudi moji psihi. Skozi sezono smo z ekipo pridno trenirali in uspelo nam je najti dobre nastavitve motocikla, kar me je pripeljalo do dobrih rezultatov, s čimer sem izredno zadovoljen. Skupno drugo mesto je zame trenutno kot zmaga, saj je bil Tim letos res kategorija zase, a bom naslednje leto zagotovo stremel še višje. 

Pred kratkim smo izvedeli, da boš v naslednji sezoni skupaj s Paulinom in Tonusom, tako kot letos nastopal pod okriljem tovarniške ekipe Yamahe.

Morda se vse skupaj ne sliši kot velika sprememba, saj sam ostajam v isti ekipi, a dejstvo je, da se bo spremenilo okolje, katerega sem se ravno privadil in v katerem se trenutno počutim odlično. Vse to bo po zadnji diki sezone na Kitajskem izginilo, kar me žalosti. Seveda razumem, da govorimo o športu, kjer se te stvari dogajajo, a resnično upam, da bomo z ekipo čimhitreje ustvarili dobre odnose, kar je po mojem mnenju ključnega pomena za doseganje dobrih rezultatov. 


Čeprav se oba voznika lahko pohvalita z izjemnimi dosežki, pa ostajata zelo skromna in prijetna sogovornika, katera s svojo pozitivno energijo ogromno pripomoreta k dobremu vzdušju v dirkaških boksih.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri