Novo v Sloveniji: MV Agusta Brutale Oro

MV Agusta se je vmešala v razred težkih naked motociklov in trgu takoj predstavila hitrostnega rekorderja.

Novo v Sloveniji: MV Agusta Brutale Oro (foto: AC Šubelj) AC Šubelj
11. 3. 2019

Razred težkih ‘naked’ motociklov je v porastu, in to močno. Že lep čas imajo tovrstne motocikle v ponudbi japonske znamke, pred nekaj leti pa so v ta razred začele vstopati nekoliko bolj prestižne znamke, kot so Ducati, Triumph in druge. Da se je v omenjeni razred zdaj vmešala tudi mala italijanska delavnica MV Agusta, je le dokaz, da se na tem področju res kar nekaj dogaja. Predstavili so namreč nov model, Brutale 1000 Oro.

Kot namiguje že ime, so v novinčevo nedrje vstavili litrski agregat, ki si osnovo deli s tistim iz superbike dirkalnika F4 RC. Le ta podatek sam po sebi obljublja velik potencial agregata, ki pa je bil, roko na srce, v večji meri vseeno na novo razvit in ima tako med drugim nove odmične gredi, novo izgorevalno komoro, novo glavno gred in še bi lahko naštevali. Dobra stran tega je v tem, da motocikel ustreza okolijskim standardom Euro 4.

Zvrhana mera italijanskih dodatkov

Številke govorijo zase. 205 'konjev' oziroma 150 'kilovatov' proizvede liter delovne prostornine pri 13.450 motornih vrtljajih, a je številko mogoče takoj povečati za dodatnih osem 'konjev' s pomočjo izpušnega sistema SC Project. Ta sicer ni homologiran za uporabo na cesti, kljub temu pa ga pri MV Agusti priložijo kupcem ob nakupu motorja. S tako obilno količino moči ob suhi teži 185 kilogramov motocikel doseže najvišjo hitrost 302 kilometra na uro, kar je največ v tem razredu.

Seveda pa pri MV Agusti niso pozabili na varnost in vodljivost motocikla. Ta je tako opremljen z zavornim sistemom znamke Brembo, ki ga sestavljajo par kolutov premera 320 milimetrov spredaj in en 220-milimetrski zavorni kolut zadaj. V prvi par grizejo štiribatne čeljusti, v zadnjega dvobatne, zdrs med zaviranjem pa preprečuje sistem ABS proizvajalca Bosch. Motocikel je sicer opremljen s sistemom proti zdrsavanju zadnjega kolesa med pospeševanjem, elektronsko nastavljive vilice pa so izdelali pri Ohlinsu.

Kot je pri italijanskih motociklih že znano, so oblikovalci kar veliko pozornosti namenili videzu motocikla. Poleg cevastega okvirja namreč motor krasijo številni dodatki iz ogljikovih vlaken, ki so jim za večji barvni kontrast dodali bakreno nit. Tukaj so potem še stranska krilca, narejena po zgledu tistih iz serije MotoGP. Takšen prestiž pa ima svojo ceno: 42.690 evrov bo treba odšteti zanj, vendar pa imate do njegovega prihoda na trg še kar nekaj časa, da ta denar privarčujete. Italijani namreč bodo te dni svetu (motocikel bo v teh dneh romal na Japonsko) predstavili le prototip motocikla, njegovo proizvodnjo pa bodo začeli šele v jeseni, zaradi česar se ga lahko nadejamo proti koncu leta.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri