Specialista za nemške znamke

Neodvisne servisne delavnice so lahko ugodna alternativa pooblaščenim, sploh če so njihove storitve v skladu z garancijskimi zahtevami proizvajalcev avtomobilov in s tem tudi zagotovilo, da bodo opravljene v skladu z visokimi standardi. Med takšne spada mreža neodvisnih servisov proizvajalca olj in aditivov Liqui Moly.

Specialista za nemške znamke (foto: Matija Janežič) Matija Janežič
24. 7. 2018 | Promocijsko sporočilo

V mrežo Liqui Moly se uvršča tudi ARK Avtoservis, ki sta ga na Selski ulici 49 na Lavrici februarja letos odprla Robert Barle in Klemen Založnik, za zdaj tudi edina zaposlena. Servis je torej še nov, a to ne pomeni, da serviserja nimata izkušenj. Robert je namreč osem let servisiral avtomobile znamk BMW in Mini, Klemen pa je pred ustanovitvijo servisa že deset let servisiral Audije, Volkswagne in avtomobile drugih znamk iz Volkswagnove skupine. Nič nenavadnega torej, da se na treh dvigalih v servisni delavnici največkrat znajdejo avtomobili omenjenih znamk. To pa ne pomeni, da na servis ne sprejmeta tudi drugih. Pri vseh znamkah bolj ali manj opravita splošna servisna dela, pri znamkah, za katere sta se specializirala, pa se posvetita tudi težji diagnostiki in popravilom, avtoelektriki in podobnemu, v načrtu je prav tako montaža vlečnih kljuk. Kdor bi jim rad zaupal avtomobil, se lahko pripelje v delavnico, še bolje pa bo, če ju pokliče na telefonsko številko 031 730 181 ali 070 838 041.


Pri servisni dejavnosti zelo cenita tudi podporo dobaviteljev, med katerimi ne moreta mimo proizvajalca olj in aditivov Liqui Moly oziroma njegovega slovenskega zastopnika Euroton. Kot pravita, z izdelki Liqui Moly veliko delata, saj cenita kakovost motornih olj, aditivov, pršil za čiščenje ventilov in drugih izdelkov. Sodelovanje s to znamko se je začelo, ko sta njene izdelke dobila v preizkus. Ugotovila sta, da so res učinkoviti, in se odločila, da jih bosta uporabljala pri svojem delu. Kot pravita, so uporabna predvsem sredstva za čiščenje dizelskih motorjev in z njimi povezanih izpušnih ter drugih sistemov, ki so zaradi kratkih razdalj, ki jih pri nas večinoma opravljajo vozniki, lahko močno onesnaženi s sajami. Kot pravita, je lahko razlika med avtomobilom, ki se vozi v Sloveniji, in enakim avtomobilom, ki redno premaguje velike razdalje na nemških avtocestah, zelo velika. Seveda je na boljšem tisti v Nemčiji, saj se dizelski motorji bolje obnesejo med dolgimi vožnjami, pri nas pa jim pač pomagajo s čistili znamke Liqui Moly.


 

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri