Audi trdi: RS 6 Avant je avto prihodnosti

8. 12. 2012
Deli

V slogu znanih izboljšav novih modelov, je novi Audi RS 6 Avant lažji in varčnejši, ponaša pa se s še boljšimi zmogljivostmi.

Pod prednjim motornim pokrovom je še vedno 4,0-litrski biturbo V8 motor, ki je debitiral pred enim letom in ponuja v območju od 5.700 do 6.700 motornih vrtljajev 560 'konj' in že pri 1.750 motornih vrtljajih kar 700 Nm. Vse omenjeno je dovolj, da novi Audi RS 6 Avant od 0 do 100 km/h pospeši v vsega 3,9 sekunde, največja hitrost je elektronsko omejena na 250 km/h. Opcijski Dinamični paket omogoča končno hitrost 280 km/h, posebni Dinamični paket plus pa kar 305 km/h! Za prestavljanje skrbi Tiptronic, osemstopenjski samodejni menjalnik.

Kratica RS ponazarja visokozmogljive motorje oziroma najmočnejši motor modelske serije, stalni štirikolesni pogon Quattro, odlično vozno dinamiko in to vse ob neizstopajoči zunanji podobi in vsakodnevni uporabnosti.

Novi RS 6 Avant je prvi model RS, ki je serijsko opremljen s posebej prilagojenim zračnim vzmetenjem. Pri vozilih z RS 6 adaptive air suspension je karoserija znižana za 20 mm. Sistem kombinira zračno vzmetenje z uravnavanjem blaženja in ob tem upošteva stanje cestišča, način vožnje in režim, ki ga je voznik nastavil v sklopu sistema za uravnavanje vozne dinamike Audi drive select – na ta način voznik lahko v več stopnjah vpliva na delovanje pomembnih komponent.

Ob izjemnih motornih zmogljivostih je potrebno poskrbeti tudi za zavore. V novem RS 6 Avant so sprednji zavorni koluti premera 390 mm in so serijsko kombinirani s črno lakiranimi šestbatnimi zavornimi sedli,  opcijsko jih je mogoče naročiti tudi tudi rdeče lakirana, bolj zahtevnim voznikom pa so na voljo tudi keramični zavorni koluti, ojačani s karbonskimi vlakni. Premer teh zavornih kolutov znaša 420 mm, zavorna sedla pa so lakirana v antracitno sivi barvi. Elektronski sistem za nadzor stabilnosti (ESC) vključuje tudi športni način in ga je mogoče v celoti deaktivirati.

Novi Audi RS 6 Avant je serijsko opremljen s poliranimi 20-palčnimi kovanimi platišči s 7-krakim dvojnim dizajnom. Na voljo so tudi tri različna 21-palčna lita platišča – v svetleči srebrni, svetleči črni polirani in titanovi polirani izvedbi.

V notranjosti je športno-elegantna armaturna plošča novega Audija RS 6 Avant zasnovana po meri voznika - okrogli instrumenti imajo črne številčnice, bele skale in rdeče kazalce. Ključ, trikraki večfunkcijski volan z ravnim spodnjim delom, osvetljene vstopne letve, merilnik hitrosti in oba zaslona – za multimedijski sistem (MMI) in voznikov informacijski sistem (FSI) – krasijo napisi RS.

Audi RS 6 Avant ima zadaj serijsko vgrajena dva športna sedeža, opcijsko pa je na voljo tudi trisedežna sklop. Prostornina prtljažnika znaša do 1.680 l.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol