Avtomobil, ki bi lahko bil všeč prihodnji generaciji voznikov

4. 11. 2015
Deli

Nissan je pripravil študijo Teatro for Dayz, s katero nagovarja predvsem najmlajšo generacijo bodočih voznikov, za katero pravijo, da je iz zibelke takoj prešla v okolje digitalne tehnologije.

Generacijo, ki bo v nekaj letih zrela za vozniški izpit, imenujejo z izrazom "share natives" in ugotavljajo, da je do zdaj v glavnem pokazala zelo malo zanimanja za avtomobile. Njeni pripadniki namreč vožnjo avtomobilov obravnavajo kot izgubljeni čas, ko ne morejo biti povezani s svojimi prijatelji. Nissanovi oblikovalci so se vprašali, kakšni avtomobili bi jih sploh lahko zanimali in če bi sploh radi vozili, ter ponudili provokativen odgovor v obliki študije Teatro for Dayz.

Ime študije je skovanka italijanskega izraza, ki pomeni gledališče, in imena Nissanovega majhnega avtomobilčka. V karoseriji s privlačno škatlasto obliko se skriva okolje, ki bi lahko bilo pripadnikom generacije "share natives" takoj domače, saj jim omogoča da ustvarijo izkušnje in jih takoj "sherajo" s svojimi prijatelji. Notranjost s svojo nevtralno belino omogoča, da potniki na armaturno ploščo, sedeže in obloge vrat izrazijo svoje zamisli, vlogo platna za izražanje zamisli lahko odigra tudi zunanjost, ki so jo opremili z led zasloni. Z video kamero, ki je tudi del opreme avtomobila, lahko svoje izdelke takoj posnamejo, in jih delijo s prijatelji.

Pogonski sklop je seveda električni, a ima v okolju "share natives" dodatno vlogo. Baterija na krovu namreč ne služile napajanju elektromotorja in avtomobilskih naprav, ampak služi kot osnovna platforma za priklop in napajanje množice mobilnih naprav, ki so neločljivi del okolja mlade generacije in jim omogočajo neprestano komunikacijo s spletno skupnostjo. Teatro for Dayz torej za njih ni le potovalni pripomoček ampak tudi velikanska baterija in komunikacijski pripomoček na kolesih.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol