BMW X7 sprva le s klasičnimi motorji, hibrid šele pozneje - Novice - Avto Magazin

BMW X7 sprva le s klasičnimi motorji, hibrid šele pozneje

Različice X7M najverjetneje ne bo, bo pa zato vrh ponudbe predstavljala izvedba M Performance.

BMW X7 sprva le s klasičnimi motorji, hibrid šele pozneje (foto: BMW) BMW
12. 2. 2018

Čeprav so iz tovarne v ameriškem mestu Spartanburg že zapeljali prvi predserijski primerki avtomobila, je BMW-jev največji športni terenec, model X7, še vedno precej oddaljen od uradne predstavitve in proizvodnje. Serijski avtomobil naj bi namreč luč sveta zagledal šele na novembrskem avtomobilskem salonu v Los Angelesu, prvi kupci pa bodo na avtomobile morali počakati še nekoliko dlje. Dobava prvih vozil je namreč napovedana šele čez leto dni, februarja 2019.

Vseeno pa o BMW-jevem največjem športnem terencu, s katerim želijo konkurirati Mercedes-Benzovemu GLS-u in Range Roverju, prihajajo nove informacije. Avtomobil bo tako nekoliko spremenjen v primerjavi s prototipnim modelom X7i Performance, s katerim pa si bo delil dimenzije. Avtomobil bo tako za dva centimetra daljši od petih metrov, širok bo 2,02 metra, v višino pa bo meril natanko 1,8 metra.

Za zdaj brez sledu o štirivaljnikih

A bolj kot dimenzijske mere je zanimiva izbira pogonskih sklopov. Ta bo po podatkih portala Autocar sestavljena iz šest- in osemvaljnih bencinskih ter dizelskih motorjev, kakršne najdemo v modelih X5 in X6, a bi novinec pod pokrovom motorja lahko skrival tudi pogonske agregate drugih modelov. V nasprotju z različico, predstavljeno na avtomobilskem salonu v Frankfurtu, pa novinec vsaj na začetku ne bo opremljen s hibridnim pogonskim sklopom; ta naj bi v ponudbo prišel šele pozneje. Malo verjetna je možnost čistokrvne različice X7M.

Novinec, ki je bil izdelan z mislijo na kitajski in ameriški trg, kjer ga bodo tudi izdelovali, bo seveda na voljo še v Rusiji ter Evropi, njegova naloga pa bo dopolniti ponudbo serije 7, kar posledično pomeni, da si bo z njo okvirno 'delil' tudi ceno. Serija 7 je sicer že v osnovi konec leta 2015 služila kot 'testna mula' za razvoj novinca, kar še dodatno kaže na povezanost obeh modelov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri