Citroën uspešno na oglaševalskem festivalu

7. 4. 2015
Deli
Citroën uspešno na oglaševalskem festivalu (foto: Citroën)
Citroën

Citroën je na 24. Slovenskem oglaševalskem festivalu v Portorožu osvojil kar nekaj nagrad.

Na osrednjem slovenskem oglaševalskem dogodku je izstopal predvsem z billboardom za Citroën Jumper, ki prejel veliko nagrado v kategoriji Mediji in Zunanje oglaševanje, podelili pa so mu še dve srebrni medalji za tiskani oglas "2% naredita vso razliko". Uspešno udeležbo je zaključilo še drugo mesto v razvrstitvi za Znamko leta.

Letošnji festival SOF je sicer obiskalo več kot 950 obiskovalcev, 38 gostov iz enajstih držav pa je udeležence nagovorilo s sloganom "Upaj si!" ter jim govorilo o nevarnosti varnih poti in preseganju tveganj kot investicije za uspeh.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol