Discovery Sport povzema tehnologijo večjih in dražjih bratov

Spletno predstavitev je doživel pol leta pred dejanskim prihodom na trg.

Discovery Sport povzema tehnologijo večjih in dražjih bratov (foto: Land Rover) Land Rover
22. 5. 2019

Letos se pri Land Roverju vse vrti okrog bližajoče se predstavitve nove generacije terenskega vozila Defender. Ta se po nekaj letih odsotnosti (posledica umika iz proizvodnje je bila zastarelost na vseh področjih) znova vrača na trg v popolnoma novi podobi, še pred njegovim prihodom pa zdaj Angleži predstavljajo posodobljeno podobo po njihovem mnenju najbolj uporabnega kompaktnega športnega terenca na svetu, Land Roverja Discoveryja Sport.

Čeprav se na prvi pogled morda ne zdi, pa je bila prenova modela, ki je leta 2014 nadomestil takratnega Freelanderja, precej obsežna, saj so se oblikovalci lotili obdelave avtomobila z vseh strani in tako bo še najmanj sprememb mogoče opaziti na karoseriji avtomobila. Osnovna linija ostaja povsem nespremenjena, zato pa so na drugi strani tukaj novi sprednji in zadnji odbijač ter oba para žarometov najbolj očitne karoserijske novosti. Nekaj več pozornosti je bilo sicer namenjene izvedbam Sport, S, SE in HSE.

Precej več novosti je tako v notranjosti, kjer bo naposled po zgledu dražjih in novejših modelov tudi Discovery Sport dobil infozabavni sistem Touch Pro. Hkrati bo temeljito prenovljena notranjost. Ta bo namreč še naprej ponujala razporeditev sedežev 5 + 2, pri čemer pa bodo ti povsem novi, poleg tega pa bo srednjo vrsto mogoče podirati v razmerju 40 : 20 : 40.

Da bo večina novosti skrita očem, dokazuje tudi motorna paleta. Ta bo v osnovi še naprej sestavljena iz dvolitrskih štirivaljnih bencinskih in dizelskih motorjev, pri čemer bodo lahko delovali po principu blagih hibridov na osnovi 48-voltne tehnologije. V tej pogonski izvedbi bo elektromotor prevzel pogon vozila pri hitrostih do 17 kilometrov na uro in tako v mestnih središčih pripomogel k manjši porabi goriva. Sicer pa bo prvič na voljo še pravi priključni hibrid, ki mu bo osnovo predstavljal 1,5-litrski trivaljnik, na voljo pa bo nekoliko pozneje.

Zgoraj omenjeni infozabavni sistem pa ne bo edina tehnološka novost Discovery Sporta. Po pred kratkim predstavljenem Evoquu bo namreč prevzel še pametno vzvratno ogledalo, ki bo hkrati povezano s kamero nad zadnjim steklom. Dodatne kamere bodo na drugi strani nameščene na spodnji rob vozila, s čimer bo voznik lažje manevriral ob nevarnih obcestnih robnikih in prek njih.

Čeprav Discovery Sport v prenovljeni podobi že zdaj razkriva vse svoje adute, pa bo na njegov prihod treba še nekoliko počakati. Na ceste bo namreč zapeljal šele na začetku leta 2020, takrat pa bodo znane tudi cene.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri