Dobrodošel, številka 2: Porsche predstavlja brezstrešno različico 911 992

Kot je že v navadi, je Porsche kot drugo v novi generaciji modela predstavil izvedbo brez strehe Cabriolet, ki naj bi bila v vseh pogledih občutno boljša kot predhodnica.

Dobrodošel, številka 2: Porsche predstavlja brezstrešno različico 911 992 (foto: Porsche) Porsche
9. 1. 2019

Porsche 911 je pravi čistokrvni športnik, o tem sploh ni nobenega dvoma. A hkrati je Porschejev najprepoznavnejši štirikolesnik tudi avtomobil za uživanje in že vse od druge generacije, ki je na cesto prišla leta 1975, ga poznamo tudi v različici brez strehe (ta je bila predstavljena leta 1981). No, ne čisto brez, saj se je za zadnjimi sedeži skrivala platnena streha, ki je potnike zaščitila pred morebitnim dežjem. Greh bi bil torej, če 911 ne bi dobil različice Cabriolet tudi v svoji zadnji izdaji.

No, tega si Porsche seveda ne more in ne želi privoščiti in tako so v Stuttgartu danes, le šest tednov po predstavitvi klasične dvovratne izvedbe, predstavili še različico z mehko streho. A prav v njej se skriva pomembna novost. V platneno streho bo namreč vdelano čisto pravo stekleno zadnje okno. Okvir električno pomične strehe bo medtem izdelan iz magnezijeve zlitine, kar bo pripomoglo k dodatni ojačitvi celotnega sklopa, zaradi česar bo odpiranje strehe mogoče izvesti pri hitrosti do 50 kilometrov na uro.

Carreri sledi tudi pri motorni ponudbi

Sicer pa so se pri Porscheju potrudili, da bi bil Cabriolet karseda podoben izvedbi Carrera, tako vizualno (z izjemo odsotnosti strehe sta karoserijsko enaka) kakor tudi po tehnični plati in zmogljivostih. K temu veliko pripomore nova postavitev motorja, zaradi katere je avtomobil veliko bolj trden kot predhodnik. Hkrati bo avtomobil prvič serijsko opremljen z aktivnim vzmetenjem, ki ga pri Porscheju poimenujejo s kratico PASM.

Tako kot Carrera bo tudi izvedba Cabriolet sprva na voljo v dveh različicah z oznakama S in 4S. Za pogon obeh bo skrbel trilitrski s turbo puhalom podprt šestvaljnik z močjo 450 'konjev' oziroma 331 kilovatov, kot že ime pove, pa se bo pri drugi izmed obeh navedenih različic moč motorja na kolesa prenašala prek vseh štirih koles. Zdaj nam tako preostane le še čakanje na to, da Porsche objavi cenik in datum prihoda na trg. Glede na naravo vozila bo to zagotovo najpozneje nekje do sredine pomladi.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri