Luka Marko Grošelj brani naslov

17. 5. 2009
Deli

Medtem ko dirkaške serije širom po svetu že pridno "kurijo" hektolitre visokooktanskega goriva in navdušujejo privržence avto-moto športa, evropski drifterji v nizkem položaju nestrpno čakajo na začetek pomembnejših tekmovanj.

Foto: Gašper Tršan

Sosednja Avstrija, kjer je Luka Marko Grošelj lani osvojil naslov prvaka, duri nastopajočim v letošnji izvedbi prvenstva odpira ta vikend, ko bo spolzka podlaga na zaviti stezi v Mölblingu (blizu Celovca) že "izpljunila" nekaj adutov, ki jih v rokavih (beri: avtomobilih in tehniki vožnje) skrivajo favoriti za letošnjo krono.

Grošelj po naslovu seveda ni spal na lovorikah in užival zimskega dremeža, ampak se je z ekipo raje posvetil pripravi novega dirkalnika za letošnja tekmovanja in piljenju vozniške tehnike (na hrvaškem Grobniku in sneženem avstrijskem Lungauringu). Tako je avtomobilistična javnost že marca ugledala po vzoru evropskih turnih tekmovanj devetdesetih pripravljenega BMW-jevega M3 (E36), ki je bil poleg mišičaste zunanje podobe (za katero je poskrbel strokovnjak Peter Lah) največ sprememb deležen na sklopih podvozja in pogona. Glavni mehanik Tomaž Križman je skupaj z Grošljem pripravil zasnovo, ki bo na stezi omogočala še nekoliko agresivnejša in predvsem bolj tekoča prelaganja pri drsenju iz ovinka v ovinek. Kot se je izkazalo na prvih testiranjih, so tehnični prijemi obrodili sadove, drži pa, da bo za dokončno oceno potrebno počakati na tekmovalne napore.

Avstrijsko drift prvenstvo DCA tudi letos obeta napete boje za stopničke, saj so "v igri" ostali vsi najbližji Grošljevi zasledovalci, z domačini Comandello, Sattelbergerjem, Danzingerjem, Pamperjem in Nemcema Militzerjem ter Scheurichom na čelu. Še posebno avstrijski vozniki so v zimskih uricah dodobra analizirali vsak meter ÖAMTC-jevih tekmovalnih stez in že napovedali maščevanje. Relist Peter Ebner denimo bo štrene skušal mešati kar s štirikolesno gnanim Mitsubishijem. Peter Žvan, lanski zmagovalec razreda R1, avstrijske lovorike letos sicer ne bo branil, a bo zato pomemben člen Grošljevega tehničnega moštva, saj mu bo pomagal z nasveti glede nastavitev avtomobila in tehnike vožnje.

Organizatorji z vodjo Christophom Sojakom so na uradni predstavitvi domači javnosti opozorili na nekaj sprememb, med katerimi je za nastopajoče gotovo najpomembnejša ta, da v skupno razvrstitev štejejo vse vožnje posameznega dne. Pedantni Avstrijci niso pozabili niti na dobrodelnost in bodo s pomočjo najboljših voznikov, ki bodo med odmori prevažali obiskovalce, (skupaj s sponzorji) zbirali sredstva za pomoči potrebne. Na svoj račun bodo delno prišli tudi navijači, ki si dirke zaradi tega ali onega razloga ne bodo uspeli ogledati v živo, saj bo tehnična ekipa serije DCA poskrbela za ažurno objavo spletnih rezultatov po vsaki odpeljani vožnji. Kot zanimivost naj zapišemo še to, da so Grošlja izbrali za enega izmed sodnikov tekmovanja v drsenju daljinsko vodenih modelov, ki bo spremljalo vsako postajo DCA. Vse informacije v zvezi z avstrijskim drift prvenstvom najdete na njihovi uradni spletni strani.

Tekmovalni konec tedna se začne s sobotnimi treningi, razplet dirke, o katerem boste seveda obveščeni tudi bralci Avto magazina, pa bo znan v nedeljo okoli 17. ure.

Še "slovenska" novica: Avtomagazinov drift pokal 2009 sezono začenja 31.05.2009 na logaškem Blagomix Racing Parku, kjer se obetajo že pregovorno zanimivi dvoboji slovenskih junakov drsenja skozi zavoje. Več o tem kmalu v videonapovedniku.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol