Ferrari razmišlja o izdelavi omejene serije legendarnega modela 250 GTO

9. 3. 2018 | Jure Šujica
Deli

Podvig obuditve modela bi bil po mnenju Marchionneja zahteven, a zanimiv.

Trg klasičnih avtomobilov je zadnja leta v razcvetu. Klasični avtomobili, predvsem tisti nekoliko redkejši in bolj prestižni, se prodajajo za med, njihova cena pa raste iz dneva v dan. Trenutno nakup klasičnega avtomobila – seveda ne katerekoli znamke – pomeni boljšo naložbo kot nakup zlata. Tega se seveda zavedajo tudi avtomobilski proizvajalci, ki si želijo odrezati svoj delež pogače. Jaguar je tako pred časom izdelal omejeno serijo dirkaške različice modela E-type, pred kratkim pa je napovedal tudi izdelavo 'manjkajočih' 25 primerkov modela D-type, ki jih bo seveda prodal za precej visoke zneske.

Podobnih primerov, kot je Jaguar, je predvsem v Veliki Britaniji še nekaj, lahko pa se zgodi, da bo izdelavo nekaj primerkov znova doživel sveti gral klasičnih športnih avtomobilov, Ferrari 250 GTO. Novico o izdelavi, ki sicer nikakor še ni potrjena, je prvi objavil britanski Top Gear po pogovoru s predsednikom Ferrarija Sergiem Marchionnejem na aktualnem salonu v Ženevi. Ta je dejal, da v podjetju glede na na Jaguarjevo potezo razmišljajo o podaljšanju serije omenjenega modela.

Prihaja tudi naslednik LaFerrarija

»Odgovor je da, vendar pa imam težavo s pojmom 'podaljševanje serije'. Ko sem bil mlajši, sem kupil razbit primerek Jaguarja E-type. Bil sem mnenja, da gre za najlepši avtomobil na svetu. Pozneje sem ga prodal, ne da bi ga popravil. Jaguar je s serijo lahkih avtomobilov potegnil pametno potezo. Ponovno izdelati model 250 je na drugi strani zahteven korak, živeti na uspehih iz preteklosti pa slaba navada. A osnovo imamo in upam, da vam bomo v naslednjih nekaj letih lahko predstavili končen rezultat,« je dejal Marchionne.

Precej bolj verjetna kot prihod GTO-ja pa je izdelava novega hiperšportnega avtomobila, ki bo na ceste zapeljal leta 2019 in nadomestil model LaFerrari. Novinec je že v fazi testiranj, opremljen pa bo s hibridnim pogonskim sklopom, kjer bo osnova bencinski V8. Ta naj bi bil po njegovih besedah vsaj tako dober kot V12 iz že omenjenega LaFerrarija.