Ford Edge z evropskimi specifikacijami v Frankfurtu

8. 9. 2015
Deli

Ford je za predstavitev na avtomobilskem salonu v Frankfurtu pripravil evropskemu trgu prilagojenega športnega terenca Edge in napovedal, da bo za Evropo pripravil še več avtomobilov s štirikolesnim pogonom.

Ford namreč z začetkom prihodnjega leta v Evropi načrtuje pet povsem novih ali prilagojenih modelov, ki se bodo v prihodnjih treh letih borili za svoj delež v segmentu manjših in večjih športnih terencev. Prvi bo v ZDA dobro znani Edge, štirikolesni pogon pa bo imel tudi novi Focus RS. Še letos bodo osvežitev namenili tudi Kugi. Nabor Fordovih modelov s štirikolesnim pogonom se bo tako od leta 2012, ko so bili le trije, do konca prihodnjega leta povečal na osem modelov. S tem naj bi se prodaja Fordovih avtomobilov s štirikolesnim pogonom v primerjavi z letom 2014, ko so jih prodali 46.000, do konca leta 2016 povečala na 70.000.

Ford sicer v Evropi do konca 2016 pričakuje prodajo 200 tisoč športnih terencev, kar bi pomenilo 200-odstotno povečanje v primerjavi z letom 2013. Njihov delež v skupni prodaji naj bi z 20 odstotkov leta 2014 poskočil na 27 odstotkov leta 2020.

Ford pri svojih napovedih izhaja predvsem iz ankete, ki jo je v Franciji, Nemčiji, Italiji, Španiji in Veliki Britaniji opravil med 5000 odraslimi, starimi več kot 17 let. Anketa je pokazala, da si športnih terencev izjemno želijo predvsem mladi "milenijske" generacije Y med 17. in 34. letom starosti, ki tvorijo 24 odstotkov evropskega prebivalstva. O športnem terencu razmišlja vsak četrti "milenijec", všeč pa so jim predvsem zaradi občutka moči med vožnjo, videza, zaradi katerega jih opazijo, športnih lastnosti in zabavne vožnje.

Še nekaj izsledkov ankete o željah pripadnikov milenijske generacije:

- 54 odstotkov jih meni, da so športni terenci v mestu ali na podeželju boljši od drugih avtomobilov;

- 52 odstotkov jih verjame, da so športni terenci bolj varni od kateregakoli drugega tipa avtomobila;

- 84 odstotkov jih verjame, da so športni terenci v zadnjih letih postali bolj varčni in bolj prijazni do okolja;

- 52 odstotkov jih načrtuje nakup športnega terenca, saj naj bi le ta tip avtomobila odražal trdnost in njihov življenjski slog hkrati pa jih čustveno in razumsko privlačil.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol