Izšel je novi Avto magazin! Testi: Volvo V60, Peugeot Rifter, VW Caravelle

Izšel je novi Avto magazin! Testi: Volvo V60, Peugeot Rifter, VW Caravelle (foto: MJ) MJ

V novem Avto magazinu napovedujemo novosti za leto 2019. Pogovarjali smo se z evropskim direktorjem Kie in vodjem oblikovanja pri ruski Ladi. Predstavljamo: Škodo Scalo, Mazdo 3, Toyoto Supro. Vozili smo: Škodo Kodiaq GT in RS, Audija e-trona, Mercedes-AMG A35 4Matica. Preizkusili smo: Volva V60, Peugeota Rifterja, Forda Rangerja, Kio Ceed, VW Caravella, Mazdo6, Renaulta Clia, Subaruja Foresterja, Suzuki Vitaro, Jeepa Renegada. Primerjali smo velike 7-sedežne križance. Zanimive prispevke so pripravili tudi motoristi, poročamo pa tudi o športu: motoGP, Formula 1, WRC.

Za avtomobilsko industrijo so predstavitve novih modelov ali le osvežitve in dopolnitve z drugačnimi motorji ali spremembami karoserije nekaj povsem rutinskega. A se vseeno zdi, da bo v prihajajočem letu 2019 marsikaj na evropskih trgih precej drugače. Aktualno.

Umestitev Škodinih avtomobilov v prodajno paleto koncerna Volkswagen je bila vedno zanimiva – bile so pol koraka pred ali za razrednimi koncernskimi tekmeci. Predstavljamo.

Pri novi Mazdi3 so varčevali le z odvečnimi oblikovalskimi potezami, povsod drugje so stopili korak naprej. Predstavljamo.

Pred dobrega pol leta je Kia v Evropi dobila novega direktorja. Po nekaj mesecih dela, ko se je dodobra seznanil z vsemi podrobnostmi, smo mu postavili nekaj vprašanj o tem, zakaj je Kia v zadnjih letih tako uspešna, kakšni bodo naslednji koraki in kateri modeli se nam obetajo. Z njim se je pogovarjal predsednik izbora Autobest Dan Vardie. Intervju.

Daleč pred premiero, še med testiranji, smo sedli za volan avtomobila, ki bo čez nekaj mesecev postal serijska različica nove Toyote Supre in ga bomo novinarji lahko prvič uradno preizkusili in izvedeli tudi vse tehnične podrobnosti. Naslednje vrstice zato preberite pazljivo, gre za svetovno 'ekskluzivno'. Predpremiera.

Škoda Kodiaq GT in RS 40; 1 + 1 = 1: Ne, v naslovu ni napake. No, je, matematično gledano, seveda. Ampak pove tisto, kar hočemo povedati: da je Škoda predstavila dve hudi različici svojega za zdaj največjega SUV Kodiaq, a bomo Evropejci, kot je slišati, dobili le eno. Vozili smo.

Sam sem zagovarjal tezo, da bo treba počakati, da pravi avtomobilski proizvajalec naredi električni avto. In zdaj ga imamo. Audija, pa še električnega. Vozili smo.

V poplavi različnih diet oziroma idej za zdravo prehrano se zdi omenjanje tort skoraj bogoskrunsko, a vsi vemo, kaj pomeni češnja na njenem vrhu! Vozili smo.

Najprej smo spoznali XC90 in V90. Potem XC60. Zdaj je tu V60. Kaj jim je skupnega? Da so vsi nastali na Volvovi platformi SPA. Test.

Magičnih sedem? No, v resnici jih je bilo osem. A ker je bil CR-V tako svež, da nam pri evropski Hondi razumljivo niso mogli zagotoviti dizla s samodejnim menjalnikom, smo CR-V ob sedmerico sedemsedežnikov postavili iz konkurence. No ja, pa še sliši se bolje. Sedem sedemsedežnih. Pravljična sedmica. Magičnih sedem. Primerjalni test.

Iščete partnerja, ki bo lepo skrbel za vašo družino ter vas peljal na izlete? Našli smo ga in ime mu je Rifter. Kratki test.

Glede na prodajno uspešnost vsemogočih križancev se zdi, da se precej bolj odpirajo vrata tudi velikim pick-upom. Seveda tam, kjer še niso uspešni. Kratki test.

Avtomobilsko dogajanje je napeto in polno presenečenj. Če gre za znamko Kia, so ta večinoma pozitivna. Ceed ima poleg (turbo)bencinskih tudi turbodizelske motorje. Kljub dvomu, da je to še 'pravi' pogon, se ta v uporabi dobro izkaže. Kratki test.

Oznaka T6 označuje rod družine Volkswagnovih kombijev. Kupci pa ga po svoji namembnosti bolje poznajo pod različnimi imeni. Če iščete tistega, s katerim boste (večinoma) vozili večje število potnikov, ga najdete pod imenom Caravelle. Kratki test.

Mazda 6 je bila lani stara že šest let, kar pomeni, da je prišel čas za modelno prenovo. A namesto korenite prenove je prišla zgolj osvežitev, ki jo je uskladila z drugimi sodobnejšimi predstavniki te japonske znamke. Kratki test.

'Slovenski' Clio meri na kupce z najbogatejšim paketom opreme do zdaj. Kratki test.

Včasih je rešitev, če iščete kakšen zelo ekskluziven avtomobil, zelo neobičajna. Izberite Subarujevega Foresterja. Lani se je pri nas zanj odločilo le šest kupcev. Kratki test.

Trenutnemu trendu priljubljenosti križancev je že ob predstavitvi zadnje generacije sledila tudi Suzuki Vitara, ki se je pred tremi desetletji avtomobilskemu svetu predstavila kot čistokrvni majhen terenec. A kljub križanski naravi tudi pravkar prenovljena ohranja precej bolj terensko naravo od povprečja v svojem avtomobilskem razredu. Kratki test.

Zavod z 12-letno tradicijo skozi svoje dejavnosti opozarja na glavne dejavnike tveganja v prometu. A njihova dejavnost sega še precej prek meja ozaveščanja. Aktualno.

Lada na slovenskem trgu že dolgo ni več uradno prisotna, a to seveda še ne pomen, da je z njo konec. Prav nasprotno: sploh jim ne gre slabo in novi modeli vedno znova pritegujejo pozornost na avtomobilskih salonih. Intervju.

Križanci vse bolj bežijo od zasnove svojih prednikov in dandanes ohranjajo komaj kaj, kar bi spominjalo na to, da smo jih nekoč poznali pod imenom terenci. No, ne vsi. Podaljšani test.

Moto Guzzi je najstarejši evropski proizvajalec motornih koles. Korenine znamke segajo na začetek 20. stoletja, orel na posodi za gorivo nakazuje, da so očetje znamke prihajali iz pilotskih vrst. Model Bobber je tipični predstavnik družine V9. Test.

Katera prostornina motorja je najboljša za enduro? To je vedno aktualno vprašanje za vse, ki se radi vozimo po terenu. Na to vprašaje obstaja vsaj tisoč odgovorov in razlag in, ja, sliši se neverjetno, vsak ima lahko tudi prav. A o eni stvari ne dvomim. Ko me vprašate kateri enduro je pravi za začetnika, je moj odgovor jasen: 250 kubikov in štiritaktni motor. Test.

BMW si je z uspehi na legendarni avanturi Pariz-Dakar, najtežji dirkaški preizkušnji na terenu, prislužil sloves, na katerem gradi uspešno zgodbo, ki ji na kratko rečemo GS še danes. Test.

Druga generacija dirkalnika, nove steze, novi dirkači, dirke brez menjave avtomobila in kar osem tovarniških moštev – to je slika pete sezone Formule E, ki se je začela z dirko v Saudski Arabiji. Šport.

10. 1. 2019

Nova številka je v prodaji od 10. januarja 2019. Naslednja številka, 03/2019, izide 14. februarja 2019. Na revijo se lahko naročite prek spleta, Avto magazin pa lahko berete tudi na tablicah in telefonih.

Članek je na voljo tudi v tiskani izdaji revije Avto-magazin, ki je v prodaji od 10.01.2019.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri