Južnokorejski avtomobilski tiger ima dve novi orožji

Na slovenski trg prihajata novi oblikovno vznemirljivi električni Ioniq 6 in nekoliko osveženi samozavestni malček i10.

Hyundai te dni na slovenske ceste prihaja z dvema novostma. Najpomembnejša je novi električni Ioniq 6, avtomobil limuzinske zasnove s kupejevskim zadkom, vznemirljive zunanjosti in prostorne notranjosti. Izdatna prostornost je ob veliki medosni razdalji, ki meri 2,95 metra, tudi zasluga skoraj 4,86-metrske dolžine, prijeten občutek zračnosti potniške kabine pa ustvarja tudi povsem ravno dno. 

Voznik ima pred seboj digitalni instrumentarij za najpomembnejše podatke o vožnji in 12,3-palčni komunikacijski zaslon, za dodatno dobro počutje pa poskrbi še ambientalna osvetlitev s 64 barvnimi kombinacijami.

Pogonski sklopi za Ioniq 6 so različni, elektromotorna paleta se začne z motorjem s 111 kW (151 KM) v zadnjem delu, z  baterijo z močjo 53 kWh, ki naj bi omogočala doseg do 429 kilometrov. Druga različica s pogonom na zadnja kolesa in baterijo s 77,4 kWh razvije 168 kW (229 KM) in ima največji doseg 614 kilometrov. Vrhunski model prihaja s štirikolesnim pogonom, zmogljivostjo 239 kW (325 KM) in baterijo 77,4 kWh, zanj Hyundai obljublja 519 kilometrov dosega.

Novinec premore 800-voltno tehnologijo, ki omogoča polnjenje od 10 do 80 odstotkov v samo 18 minutah, seveda na ustrezni polnilni infrastrukturi. Cene se začenjajo pri 45.100 evrih za osnovno izvedbo, od te cene pa je mogoče odšteti še štiri tisočake in pol državne spodbude. Najdražji Ioniq 6 je naprodaj za 60.700 evrov.

Drugo Hyundaievo orožje je prenovljeni i10, ki je z osvežitvijo dobil odločnejši zunanji videz, izpopolnjeno notranjost in nekaj dodatnih elementov opreme. Najmanjši Hyundaiev model je še naprej na voljo z dvema motorjema: 1,0-litrskim trivaljnikom z 49 kW (67 KM) ter 1,2-litrskim štirivaljnikom z 62 kW (84 KM).

Oba motorja sta lahko opremljena s petstopenjskim ročnim ali petstopenjskim avtomatiziranim menjalnikom, obstaja tudi športno nabriti i10 N Line, ki premore športne dodatke, prilagojena odbijača, okrasne elemente in rdeče dodatke v notranjosti. Poganja ga 1,0-litrski motor s turbopolnilnikom z močjo 74 kW (100 KM), serijsko je opremljen z novimi, 16-palčnimi aluminijastimi platišči. Cene se začenjajo pri 13.950 evrih.

Preberite še: Deveta generacija - čas je za superPassata

BONUS VIDEO: Spoznajte Mercedesovo prestižno limuzino, oblikovano pod vodstvom slovenskega mojstra Roberta Lešnika

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol