Ker ni več zahodnih avtomobilov, jih na veliko uvažajo iz Kitajske

Rusija je v prvi polovici letošnjega leta postala največja uvoznica kitajskih avtomobilov, njihov delež predstavlja že več kot polovico prodaje na tamkajšnjem trgu.

Ruska invazija v Ukrajino je temeljito premešala karte na ruskem avtomobilskem trgu, ki se je po odhodu avtomobilskih podjetij iz zahodnih držav in zaradi ovir pri uvozu evropskih avtomobilov močno skrčil. Tako so ruski kupci ostali vezani predvsem na domače proizvajalce, predvsem Avtovaz z znamko Lada, ki se sooča s številnimi težavami pri dobavi nekaterih komponent, vse bolj pa se zatekajo h kitajskim avtomobilom.

V petih mesecih letos je Kitajska na ruski trg poslala približno 287 tisoč vozil. S tem se je po podatkih kitajskega združenja avtomobilskih proizvajalcev Rusija zavihtela na vrh lestvice največjih svetovnih uvoznikov vozil iz Kitajske. Lani je ta dosežek pripadal Mehiki, ki je v obdobju od letošnjega januarja do konca maja uvozila 159 tisoč kitajskih vozil. Na tretjem mestu je Belgija, ki je iz Kitajske uvozila 120 tisoč vozil. Lani je Rusija iz Kitajske uvozila 150 tisoč vozil.

Kot poroča ruski avtomobilski portal Autstat, je bila junija več kot polovica prodanih novih osebnih avtomobilov v Rusijo uvoženih iz tujine. Tako je v začetku poletja delež uvoženih vozil predstavljal 53 % celotnega trga. Obenem je bilo prejšnji mesec v Rusijo uvoženih 55.670 novih osebnih avtomobilov, od tega 75,7 % iz Kitajske.

Preberite še: Lastniki vozil SUV bodo plačevali višjo parkirnino

BONUS VIDEO: MG4: Je kitajski EV najboljši nakup v razredu?!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol