Mazdina študija z rotacijskim motorjem

Mazda se očitno še ni povsem odpovedala Wanklovemu motorju, saj v Tokiu predstavlja študijo RX-Vision, ki jo poganja rotacijski motor nove generacije Skyactiv-R.

Mazdina študija z rotacijskim motorjem (foto: Mazda) Mazda
29. 10. 2015

Kot vsem modelom RX doslej, so tudi študiji športnega kupeja, ki s svojimi oblikami vsekakor izraža športno zasnovo prihodnosti, namenili spredaj vgrajeni rotacijski motor in pogon na zadnji kolesi. Pri Mazdi sicer niso izdali tehničnih podrobnosti motorja, vsekakor pa njegovo ime navaja, da ga razvijajo v okviru nove tehnologije Skyactiv, črka R pa seveda označuje rotacijski motor.

Mazda po upokojitvi kupeja RX-8 sicer ne izdeluje nibenega modela z rotacijskim motorjam, a nikoli tudi ni prekinila razvoja tega tipa motorja, ki jo precej razlikuje od ostalih proizvajalcev avtomobilov. Prva zares uspešna Mazda z Wanklovim motorjem je bila sicer Mazda Cosmo Sport 110S iz leta 1967, najbolj uspešna pa je bila Mazda RX-7, ki so jo v obdobju med letoma 1978 in 2002 izdelali v več kot 800 tisoč primerkih. Mazda je bila tudi edina tovarna, ki je z rotacijskim motorjem zmagala na dirki 24 ur le Mansa. To je leta 1991 uspelo Mazdi 787B.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri