MG-jev šok

Britanski MG, ki je zdaj v oblasti Kitajcev, še nikoli ni pokazal tako vznemirljivega koncepta kot na letošnjem avtomobilskem salonu v Pekingu. Koncept Zero bo, ko se bo iz njega izlegla serijska izvedenka, konkurent Volkswagenovemu Polu, Fordovi Fiesti, Renaultovemu Cliu in podobnim.

24. 5. 2010

Oblikovali so ga v Veliki Britaniji, tam pa so poskrbeli tudi za njegovo tehnično plat. Koncept, ki v dolžino meri okoli štiri metre, kaže na prihodnost oblikovanja v MG-jevi hiši. Petvratnik je poln čistih in drznih linij, njegova notranjost pa je vsaj tako moderna kot zunanjost: LCD-zasloni, 'lebdeča' in okoli voznika zgrajena konzola. Kitajski SAIC tehničnih podrobnosti o Zeru ni izdal, se pa že govori, da bo več znanega najpozneje prihodnje leto, ko naj bi bil avtomobil že na prodaj.

Imel naj bi 1, 3- in 1, 5-litrski bencinski motor, ki bi v prisilno polnjeni različici lahko zmogel več kot 150 'konjev'. V serijski opremi verjetno ne bo imel takšnih 19-palčnih platišč, tako majhnih vzvratnih ogledalc in takšne notranje osvetlitve. Serijski Zero bo imel pogon na sprednji kolesi, zadaj bo poltoga prema, spredaj pa vzmetni nogi. Medosna razdalja malčka, verjetno poimenovanega MG3, naj bi znašala okoli 2, 5 metra.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri