Najbolj židane volje so pri Volkswagnu in Škodi, pri Renaultu je nasmeh nekoliko bolj kisel

Ogorčen boj za stopničke za najbolj priljubljeno avtomobilsko znamko in model na slovenskem trgu se bo nadaljeval tudi v drugi polovici leta.

Slovenski avtomobilski trg po katastrofalno slabi prodaji novih avtomobilov v lanskem letu zadnjih nekaj mesecev kljub še vedno pojavljajočimi se težavam z dobavami kaže znamenja postopnega okrevanja. V letošnjih prvih sedmih mesecih je bilo prvič registriranih 31.086 novih osebnih avtomobilov oziroma 4,87 odstotka več kot v enakem lanskem obdobju (29.643).

Največji del tržne pogače si je uspelo odrezati Volkswagnu, ki med znamkami vodi s 4862 prodanimi avtomobili in 15,54-odstotnim tržnim deležem. To predstavlja udobno prednost pred drugouvrščeno Škodo, ki je »pobrala« 3255 kupcev in 10,47-odstotni tržni delež. Prednost pred Renaultom s 3253 prodanimi avtomobili je minimalna, poleg tega francoski proizvajalec zaostaja samo delček odstotka pri tržnem deležu. V deseterico znamk z najboljšo ponudbo so se zvrstili še Toyota, Kia, Peugeot, Hyundai, Dacia, Audi in Citroën.

Pri posameznih modelih so najbolj srečni pri Škodi, kajti najbolje prodajani model letošnjega leta je njihova Octavia, ki je tik pred koncem prvega polletja s prestola snela zdaj drugouvrščenega Renaultovega Clia. Pri Renaultovih tržnikih je torej nasmeh nekoliko bolj kisel, saj so pred časom najprej izgubili status najbolje prodajane znamke, zdaj pa so še ob mesto najbolje prodajanega avtomobila med slovenskimi kupci. V tolažbo jim je Captur, ki je na tretjem mestu. Sledijo VolkswagenT-Roc, Toyota Yaris Cross, Tesla model Y, Volkswagen T-Cross, Volkswagen Taigo in Dacia Sandero.

Medtem je slovenski trg lahkih vozil še vedno v negativnem območju, lani je bilo v sedmih mesecih prodanih 4538, letos pa 4416, kar je 2,69 odstotka manj. Med znamkami je na vrh prilezel Renault, drugi je Ford in tretji Volkswagen, med modeli pa v zmagovalnem slogu nadaljuje Ford Transit Custom, ki je pustil za seboj Renaultovega Mastra, Citroënovega Jumperja ter Volkswagnova modela Crafter in Caddy.  

Preberite še: V tej državi Tesla ne prednjači po prodaji električnih avtomobilov

BONUS VIDEO: ‘Zlobno zeleni’ Ford Focus ima paket za dirkališča – poglej si te nore izboljšave

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol