Nissan Qashqai+2

22. 4. 2008
Deli

Nissanov avtomobil, katerega ime zna pravilno zapisati le malo ljudi, je dobil večjo, sedemsedežno različico. Imenu japonske prodajne uspešnice (od začetka prodaje so jih prodali v Evropi že več kot 170 tisoč) so preprosto dodali +2.

Avtu so raztegnili medosno razdaljo za 135 milimetrov, povečali skupno dolžino za 211 milimetrov in ga za 38 milimetrov raztegnili še v višino. Prodaja Nissanovega križanca z dvema dodatnima, v ravno dno zložljivima sedežema, se bo na stari celini začela oktobra. Pri Nissanu ocenjujejo, da klasični Qashqai vabi predvsem samske in pare brez otrok ali pa družine, katerih otroci so že zapustili gnezdo, Qashqai+2 pa z dodatnima dvema sedežema in večjim prtljažnikom (ko sta zadnja sedeža zložena, ponudi za 90 litrov več prostora, skupaj pa skoraj 500 litrov) stavi na klasične družine. Oblikovalci pravijo, da sta Qashqaia do A-stebričkov (skoraj) enaka, od tam nazaj pa se razlikujeta.

Po prvih fotografijah sodeč, sta drugačni tudi prednji maski: Qashqai+2 ima povsem kromano. Zaradi drugačne linije strehe je na prvih dveh sedežih za 16 milimetrov, v drugi vrsti pa za deset milimetrov več prostora za glave, na sedežih druge vrste pa je kolenom namenjenih 32 milimetrov več. Tam (in pri prtljažniku) je Qashqai še posebej šepal. Druga sedežna vrsta je za 100 milimetrov vzdolžno pomična in deljiva v razmerju 40 : 20 : 40 (Qashqai 60:40), nezanemarljivo pa je tudi za od 10 do 25 stopinj pomično naslonjalo. Nova streha je prinesla tudi nova boka z večjimi steklenimi površinami. Zadaj je nov odbijač, nad njim pa vrata prtljažnika z večjo šipo. Motorji so vzeti iz Qashqaieve palete, ravno tako izbira med dvo- in štirikolesno gnanim Qashqaiem+2.

Foto: Nissan

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol