Ljubitelji klasike so zadovoljni: novi razred E Cabriolet ostaja zvest platnu

3. 7. 2017
Deli

Peti član pete generacije razreda E je kabriolet in sicer tak s klasično, platneno streho, ki se zloži v dvajsetih sekundah.

Mercedes benz je danes javnosti predstavil novega, petega člana pete generacije razreda E (pred njim smo že lahko spoznali klasično limuzino, dvovratni kupe, karavana in karavana z dvignjeno karoserijo). Novinec s platneno streho nadaljuje trend t.i. 'soft top' kabrioletov prejšnjih generacij. Prihaja pa nekaj novosti.

Mercedes-Benz je sicer novo generacijo najbolje prodajanega modela predstavil lansko leto, ko je na trg poslal limuzino, kateri sta nato sledila še obe karavanski različici. Z novo generacijo so se predvsem približali novemu oblikovalskemu jeziku, ki so ga predstavili že aktualnih različicah razreda C in S.

Striptiz v 20 sekundah

Nova generacija kabrioleta je sicer nasajena 15 milimetrov nižje od limuzinske različice, kar pripomore k nekoliko bolj dinamični vožnji. Avtomobil je bil namreč narejen z namenom, da četverici na dolgih in hitrih potovanjih ponudi kar največ udobja, tako ob odprti, kakor zaprti strehi. Le-ta je povzeta po kabrioletu razreda S, njena zgradba (streha je sestavljena iz več plasti tkanine in izolacije) pa na eni strani omogoča odlično izolacijo hrupa iz okolice, na drugi strani ponuja tudi odlično toplotno izolacijo, s čimer kabriolet (p)ostane uporaben tudi v zimskem obdobju. Kljub temu, da je streha relativno velika, avtomatka poskrbi, da se odpre ali zapre v le 20 sekundah.

V notranjosti večjih novosti ni. Štirisedežnik bo na voljo z usnjeno notranjostjo v petih različnih barvah, k temu pa lahko prištejemo še devet različnih vrst vratnih oblog in armature. Vsi sedeži so ogrevani, za doplačilo jih bo v hladnejših dneh lahko grel že znan sistem AIRSCARF.

Tudi s štirikolesnim pogonom

Največja novost, ki jo ponuja E-razred kabriolet, je stalni 4-kolesni pogon 4-Matic, ki bo na voljo za doplačilo tako pri dizelskih kot bencinskih motorjih, prenos moči pa bo potekal (zgolj) preko obstoječega 9-stopenjskega menjalnika 9G-tronic.

Novinec bo na ceste stare celine zapeljal še letos, cene pa se bodo gibale od 60.000 evrov navzgor.

Jure Šujica
foto: Mercedes-Benz