Brez skrbi, novi MINI Cooper prihaja tudi z benciskima motorjema

8. 2. 2024 | Gregor Žvab
Deli

Po tem, ko je britanska znamka v nemški lasti že predstavila električno različico svojega Cooperja, je zdaj napočil čas še za najbolj zaželjenega, bencinskega. Dva turbobencinska motorja, a v novi generaciji vseeno nekaj manjka ...

Električno različico smo torej že spoznali, a je bolj ali manj jasno, da bo največje »breme« v Minijevi družini nosil bencinski pogon. Kot že v prejšnji generaciji so mu tudi tokrat namenili dva motorja, oba podkrepljena s turbino: 1.5 litrski trivaljnik in 2.0 litrski štirivaljnik. Žal pa ni več na voljo z ročnim menjalnikom.

MINI

Dva poznana motorja

Prvi bo služil za pogon različice MINI Cooper C, ki predstavlja novo poimenovanje v Minijevi družini. Za zdaj gre za osnovno motorizacijo, ki zmore 115 kilovatov (156 konjskih moči) ter 230 njutonmetrov navora, stotico pa doseže v 7,7 sekunde.

Močnejša različica seveda nosi oznako MINI Cooper S. S 150 kilovati (204 konjskimi močmi) in 300 njutonmetri navora je trenutno najmočnejši MINI nove generacije in do 100 pospeši v 6,6 sekundah. Glede na prostornino in moč obeh motorjev pa je poznavalcem najbrž jasen tudi že izvor. Gre za BMW-jeva motorja B38 in B48, ki ju med drugim najdemo v modelih X1 sDrive18i and X1 xDrive23i.

Še vedno bomo pritiskali gumbe ...

MINI

V notranjosti se ne da zgrešiti novega, centralnega, okroglega zaslona s premerom 24 centimetrov, ki je orientiran na voznika. Pri Miniju pravijo, da ponuja enako izkušnjo, kot mobilni telefon, vmesnik pa naj bi bil enostaven in intuitiven, z besedno zvezo »hej MINI« pa se aktivira tudi glasovno upravljanje infozabavnega sistema.

Poleg tega so (na srečo) še vedno pod zaslonom na voljo tudi klasični gumbi, tradicionalno pa je dokaj majhen prtljažnik, ki meri 210 litrov. S podiranjem zadnje klopi se lahko ta poveča na slabih 800 litrov prostornine.

MINI

Navzven je trivratni Mini precej podoben električni različici, ki je bila predstavljena že pred časom. Ohranja značilne poteze predhodnikov, oblikovalci so se nekoliko poigrali le z zadnjimi lučmi, ki so zdaj povsem drugačne oblike.

Kljub temu ostaja nezgrešljiv, kompakten in že na prvi pogled – MINI. Na cene in datum prodaje pa bo potrebno še malo počakati, kot tudi na pravo različico John Cooper Works.

Preberite še:

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol