Novo: Citroën C4 Picasso

2. 4. 2013
Deli

Citroën bo maja začel prodajati novi rod svojega modela C4 Picasso, katerega oblikovno in drugačno najavo v obliki študije Technospace smo videli že na salonu v Ženevi.

A serijski C4 Picasso je mišljen kot zvezda avtomobilske razstave v Šanghaju, ki odpre svoja vrata konec tega meseca. Citroën je v letih od 1999 do zdaj izdelal in prodal že okoli tri milijone avtomobilov tega srednjega razreda enoprostorcev; najprej je bila to Xsara Picasso, kasneje C4 z nenavadnim dodatkom, spominom na slavnega španskega modernističnega slikarja.

Novi C4 Picasso je tudi začetnik sodobne zasnove avtomobilov v koncernu PSA, saj bo prvi avtomobil, ki bo zasnovan na novi platformi z oznako EMP2 (Efficient Modular Platform 2).

Tehniki so s povsem novo konstrukcijo avtomobila pridobili okoli 140 kilogramov zmanjšane mase avtomobila. Novi C4 Picasso je oblikovno zasnovan drugače, skrajšali so mu previse in podaljšali medosno razdaljo (za 6 cm), kar bo omogočilo boljšo prostorsko razporeditev, C4 Picasso pa je tudi nižji od dosedanjega. Dolg bo 4,43, širok 1,83 in visok 1,61 metra, medosna razdalja pa je 2,79 metra. C4 Picasso po C3 prevzema zamisel v streho podaljšanega vetrobranskega stekla (Zenit) – zdaj bo novi rod C4 Picassa tudi bolj aerodinamično učinkovit.

Motorji obsegajo široko paleto iz ponudbe PSA, osnovni turbodizelski 1,6-litrski bo izpustil zgolj 105 gramov CO2 na kilometer, še manjši porabi prirejena različica (z robotiziranim menjalnikom) pa bo v okolje oddala zgolj 98 g CO2 na kilometer.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol