Novo v Sloveniji: Jeep Cherokee

Po njegovem večjem bratu je zdaj v Sloveniji naprodaj tudi novi Cherokee.

5. 11. 2014

Kupce bo menda iskal predvsem med starejšimi dobro situiranimi moškimi, kar seveda namiguje, da avto ne bo ravno med najcenejšimi. Čeprav je oblikovno povsem nov, so ostali nekateri 'zgodovinski' detajli, ki jih najdemo skoraj pri vseh Jeepih že od svetovno znanega Willysa dalje. Vendar je v nasprotju z dosedanjimi oblika novega Cherokeeja zelo športno elegantna, kar je vsekakor novost v Jeepovem oblikovnem pristopu. Tudi notranjost vozila je sodobno oblikovana in ponuja precejšnje udobje in ugodje, ki ga kupci lahko nadgradijo še z doplačilno veliko stekleno streho, ki v avto spusti dodatno svetlobo in tako še izboljša počutje v kabini. Za tiste, ki radi uživate v glasbi ‒ na voljo je tudi Alpinin zvočni sistem z desetimi zvočniki. Novi Cherokee ponuja številne asistenčne sisteme, med drugim zna tudi samodejno parkirati, aktivni tempomat pa se tudi samodejno ustavi in spelje.

Pomemben podatek za marsikaterega kupca bo zagotovo tudi dejstvo, da se je novi Cherokee na testiranjih EuroNCAP (že lani) uvrstil med najvarnejše avtomobile nasploh ter bil seveda najboljši v svojem razredu, poleg tega lahko vleče prikolice z največjo nosilnostjo v svojem razredu.

Novi Jeep Cherokee bo na voljo s tremi paketi opreme (Limited, Longitude in Trailhawk), dvema turbodizelskima in enim bencinskim motorjem. Serijski bo ročni šeststopenjski menjalnik, druga izbira je seveda devetstopenjski samodejni menjalnik. Najcenejša izbira bo Cherokee Longitude z dvolitrskim turbodizelskim Multijet motorjem s 140 'konji', za katerega bo treba odšteti 29.990 evrov. Tako kot je že v navadi, bo različica Trailhawk namenjena bolj terenski vožnji, zato se avto s takšno opremo od drugih loči po večji karoserijski zaščiti, drugače oblikovana odbijača pa omogočata tudi večje vstopne in izhodne kote pri terenski vožnji. Je pa različica Trailhawk na voljo zgolj z najmočnejšim in edinim bencinskim motorjem, torej s 3,2-litrskim šestvaljnikom, za katerega bo treba primakniti vsaj 52.990 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri