Novo v Sloveniji: Mazda6 in CX-5

30. 3. 2015
Deli

Tudi v Sloveniji je že naprodaj prenovljeni Mazdin najbolje prodajan model na evropskem tržišču, CX-5. Ponudbo dopolnjuje prav tako prenovljena Mazda6.

Mazda CX-5 je že od vsega začetka, torej že dobra tri leta, zgodba o uspehu. Njene prodajne številke že od vsega začetka presegajo prvotna predvidevanja, zato ne čudi, da spada Mazdin prvi križanec med najpomembnejše Mazdine modele, hkrati je tudi njihov najbolje prodajan model v Evropi. Zdaj bo z rahlo prenovljeno obliko, nekaterimi spremembami notranjosti in novimi motorji še bolj konkurenčen.

Oblikovnih sprememb ni veliko. Nova prednja maska, manjša vzvratna ogledala in antena, ob novih aluminijastih platiščih so nove tudi zadnje luči. Več novosti je v notranjosti. Novi so sedeži, stikalo za elektronsko ročno zavoro in osrednja enota klimatske naprave. Tudi Mazda CX-5 je po vzoru ostalih Mazd dobila 7-palčni osrednji zaslon. Ko avto miruje je zaslon občutljiv na dotik, med vožnjo pa lahko z njim upravljamo samo preko novega vrtljivega gumba, ki je nameščen na prav tako prenovljeno sredinsko konzolo.

V enakem stilu je bila prenovljena tudi Mazda6. Rahle karoserijske spremembe so prinesle novo masko, drugačne žaromete (ki so zdaj lahko tudi povsem diodni) in nove zadnje luči.

Tako kot pri CX-5 je tudi v šestici več sprememb v notranjosti. Izpostaviti velja novo armaturno ploščo, projicirni (head up) zaslon, pa seveda 7-palčni osrednji zaslon.

Obe Mazdi sta seveda še izdatneje opremljeni z varnostno-asistenčnimi sistemi, novi ali prenovljeni pa so tudi motorji, ki so povečini že serijsko opremljeni s sistemom Start/Stop. Hkrati je Mazda6 prvič sploh na voljo tudi s štirikolesnim pogonom.

Vstopna Mazda CX-5 G 165 Emotion stane 22.990 evrov, za različico z dizelskim motorjem CD 150 Challenge pa bo potrebnih vsaj 27.590 evrov. Za najcenejšo Mazdo6 (G 145 Emotion) bo potrebnih 21.290 evrov, za najcenejšo dizelsko različico CD 150 Challenge pa 25.890 evrov. Ob tem velja izpostaviti, da je cena enaka ne glede na to ali kupec izbere limuzino ali karavansko različico.

Za oba nova modela si slovenski zastopnik želi, da bi se v letošnjem letu zanju našlo po 160 novih kupcev. Za CX-5 skrbi ni, pri šestici pa bo zagotovo pomagal tudi akcijski popust.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem