Novo v Sloveniji: Po skoraj 40 letih v Slovenijo zapeljal novi Mercedes-Benz razred G

Predstavitev novega terenskega vozila (o križancih tukaj k sreči še vedno ni ne duha ne sluha) je potekala v sklopu tradicionalne Mercedesove predstavitve vozil Star-Experience.

Novo v Sloveniji: Po skoraj 40 letih v Slovenijo zapeljal novi Mercedes-Benz razred G (foto: Jure Šujica) Jure Šujica
17. 9. 2018

»Če razlik med starim in novim avtomobilom ne opazite, smo naredili dobro delo.« To so bile besede Roberta Lešnika, Slovenca, ki je že nekaj let vodja oblikovanja pri nemški znamki Mercedes-Benz, namenjene pa so bile novincu na slovenskem trgu, razredu G. Ta je namreč prav danes zapeljal na domači trg, kljub znani podobi (tečaji vrat, smerniki in celo kljuke za odpiranje vrat ter zapirala so povsem enaki kot pri avtomobilu izpred desetletij) pa gre še vedno za popolnoma nov avtomobil.

Čeprav je oblikovno avtomobil, kot omenjeno, na pogled ostal zvest izvirniku, pa se podobnosti na tej točki med njima končajo. Novinec tako na eni strani ponuja številne nove varnostne elemente, kot so premični sprednji smerniki, ki se pri trku s pešcem skrijejo v blatnik avtomobila; prilagodljivi LED-žarometi z vgrajenimi dnevnimi lučmi in še bi lahko naštevali. Na drugi strani z novincem na trg prihaja tudi AMG paket zunanjih karoserijskih dodatkov, med katere spadajo športno oblikovani odbijači, maska hladilnika s pokončnimi režami in temno obarvana platišča, če naštejemo le nekatere izmed dodatkov.

Da gre za nov avtomobil, govorijo tudi zunanje mere razreda G. V dolžino namreč meri 53 milimetrov več kot predhodnik, hkrati pa je od njega tudi 121 milimetrov širši. Ob tem je treba omeniti, da je na zadnji klopi za 15 centimetrov več prostora za noge. Naslonjala zadnjih sedežev se podirajo v razmerju 40 : 60. Avtomobil je že v osnovi opremljen z usnjenim oblazinjenjem, volan in dva LCD-zaslona pa sta v osnovi enaka kot pri razredu S. Kljub večjim dimenzijam, novi tehnologiji, bolj togi šasiji pa je avtomobil vseeno občutno – 127 kilogramov – lažji od predhodnika na račun večje uporabe aluminija.

Na Vranskem tudi preostala Mercedesova flota

Sprva bosta na voljo v Sloveniji zgolj dve najmočnejši bencinski različici razreda G, G500 in G63 AMG. Za pogon pri obeh bo skrbel osemvaljni motor, pri čemer bo v 'šibkejši' različici proizvedel 310 kilovatov (422 'konjev') moči, v močnejši pa s pomočjo dveh turbo puhal kar 430 kilovatov oziroma 584 'konjev'. Cena tovrstno motoriziranih izvedb znaša vsaj 149.500 evrov za izvedbo G500 oziroma 216.000 evrov za izvedbo G63 AMG. V prihodnjem letu bo nato sledila še prva (in edina) izvedba s popolnoma novim dizelskim linijskim šestvaljnikom G350d z močjo 210 kilovatov, leta 2020 pa še tretji 'bencinar' G400, o katerem pa za zdaj še ni znanih podrobnosti.

Danes pa Mercedes-Benz na Vranskem ni pripravil le domače predstavitve nove generacije razreda G, temveč je hkrati zaključil že svojo tradicionalno predstavitev palete vozil Star Experience. Ta je zajemal predstavitev terenskih vozil, tako imenovanih sanjskih vozil (med katera so uvrstili modele CLS, razred E cabrio, razred E coupe, G63 AMG in pa GLC43 AMG), največ zanimanja pa je pritegnilo dogajanje na poligonu varne vožnje, kjer je potekalo preizkušanje linije vozil AMG, med katerimi je brez dvoma izstopal superšportnik AMG GT.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri