Novo v Sloveniji: Renault Mégane

19. 3. 2012
Deli

Prenovljeni Mégane s porabo od 3,5 litra naprej in za od 12.590 evrov dalje.

 

Prenova nekaterih sicer še ne tako starih Renaultovih modelov se nadaljuje. Po januarski prenovi Twinga in februarski Scénica (in različice Grand) so zdaj na vrsti tri karoserijske različice Mégana.

Da ni ostalo le pri lepotnih popravkih, so »krivi« trije novi motorji, ki imajo pri Renaultu še dodatno oznako Energy. Ta pomeni nekaj dodatkov za večjo varčnost in nižjo vsebnost CO2 v izpuhu. Pri enem bencinskem (z oznako TCe 115) in dveh dizelskih (dCi 110 in dCi 130) zdaj za kratkotrajen izklop in zagon motorjev ob postankih skrbi sistem stop-start, tudi regenerativno energijo spreminja v električno in jo spravlja v akumulator.

Renaultov bencinski 1,2-litrski motor je opremljen s turbo puhalom in neposrednim vbrizgom in omogoča izpust le 119 gramov CO2 na kilometer (pri povprečju v kombiniranem normnem ciklu). S še manjšim izločanjem CO2 se lahko pohvali dCi 110, 1,5-litrski turbodizelski motor, ki je sicer najbolje prodajani Renaultov motor v tem trenutku. Z že omenjenimi dodatki tako pri Méganu omogoča povprečje porabe zgolj 3,5 litra goriva na 100 kilometrov (oz. 90 g CO2 na km), kupci te različice pa bodo morali potrpeti še dva meseca, ker zdaj še ne bo na voljo.

Če se morebiti zanimate za nakup, morate ob primerjanju s tekmeci pri novih Méganih od cene po ceniku odšteti 2.800 evrov, ki jih obljubljajo kot bolj ali manj priporočen popust. Tako se cena pri petvratnem, opremljenem z osnovnim motorjem 1,6 16V Authenique s 15.390 zniža na 12.590 evrov.

Podobno velja tudi za cene ostalih različic, ki imajo v ceniku višje cene. Pri osnovnem turbodizelskem petvratnem (Authentique dCi 90) je ta 16.520 evrov, pri najcenejšem GrandTouru 16.200 in Coupéju 17.210 evrov.

Novo kolekcijo Mégane (kot so Renaultovci krstili prenovo) bodo kupci lahko dobili od sredine marca letos. (PT)


 

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol