Novo v Sloveniji: Renault Twingo

10. 9. 2014
Deli

Potem ko so že maja v Revozu začeli z izdelavo prvih manjših količin tretjega rodu Twinga, je avgusta stekla serijska izdelava, od 10. septembra pa bo oziroma je Twingo na voljo tudi na slovenskem, torej domačem trgu.

Kot slovenski avto za slovenske kupce so ga sprejeli tudi v podjetju Renault Nissan Slovenija, komercialnem delu francoskega avtomobilskega velikana Renaulta, katerega druga veja je Revoz, ki sicer spada pod drugo Renaultovo - industrijsko - enoto. Direktor prodaje Marjan Murn je ob predstavitvi slovenskim novinarjem poudaril še posebno težavo: 'Slovenski kupci so do domačih izdelkov še posebej zahtevni!'

Tretji rod Twinga bo izključno prihajal iz Revoza, ki bo še z manjšimi količinami zalagal Daimlerjevo hčerinsko podjetje Smart, saj bo na istih zmogljivostih nastajal tudi njihov model Forfour. Že za letos načrtujejo izdelavo okoli 120.000 primerkov novega Twinga, od tega jih bo le kakšnih 200 namenjenih slovenskim kupcem. 'Če bo teh več, bomo že še našli nekaj možnosti, da bodo vsi zadovoljni,' poudarjajo v Renaultu.

Novi Twingo je povsem novo zasnovan, z motorjem in pogonom v zadku, s petimi vrati in s prostorom za vse potnike ter 188 litrov prtljage. Če je oseb v avtomobilu manj, bo vanj mogoče naložiti tudi več prtljage, saj se notranjost odlikuje po priročnosti. S preklopom naslonjala zadnje klopi in prednjega sovozniškega sedeža je mogoče v kabino spraviti tudi kak do 230 cm dolg predmet, ob prevažanju dveh oseb in preklopljenem zadnjem naslonjalu je prtljažnik primeren za nekaj manj kot kubični meter prtljage.

V zadku bo za zdaj na voljo trivaljnik s prostornino 898 kubičnih centimetrov. Tistega s puhalom (oznaka TCe 90) že poznamo iz Clia ali Capturja in zmore 90 'konj', osnovni pa bo novi motor (oznaka SCe 70) z malenkost manj kot tisoč kubiki in brez puhala, ta zmore 70 'konj' in 91 Nm navora.

Twingo bo na voljo v treh osnovnih opremskih paketih, zraven pa bo izbira dodatnih opremskih variacij še kar precej pestra, že v osnovni različici (Authentique) bo na voljo dokaj popolna varnostna oprema, tudi priključek za otroške sedeže Isofix, centralna ključavnica, a brez omembe vrednih postavk glede udobja (klimatska naprava, električni dvig stekel).

Cenovno so pri slovenskem Renaultu tudi poskrbeli za dokaj privlačno ponudbo. Osnovni SCe 70 Authentique sicer stane 8.990 evrov, a nudijo popust za prve kupce, ki lahko znese tudi do 1.000 evrov. Privlačna se zdi druga stopnja Twingove ponudbe, opremski paket z oznako Expression že nudi večino tistega, kar uporabnik potrebuje za primerno udobno vožnjo (radio R&G z bluetooth povezavo, ročna klimatska naprava, deljivo naslonjalo zadnje klopi itd.). Tako bo Twingo SCe 70 Expression stal 9.990 evrov, ceno pa spet znižajo za 1.000 evrov začetnega popusta. Močnejši Expression Energy TCe 90 (pri katerem je že vključen sistem za občasno zaganjanje in ustavljanje delovanja motorja) pa stane 10.990 evrov (oz. 1.000 evrov manj zaradi sedaj veljavnega popusta).

Pri Renaultu za prihodnje leto obljubljajo dopolnitev ponudbe, med drugim tudi s platneno pomično streho in dvosklopčnim menjalnikom EDC.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol