Novo v Sloveniji: Volkswagen Tiguan

Širši, daljši, nižji, prostornejši - podatki, ki jih v zadnjih letih poslušamo pri številnih novostih oziroma novih rodovih, ki zamenjujejo predhodne. To velja tudi za novi Volkswagnov Tiguan.

Novo v Sloveniji: Volkswagen Tiguan (foto: Tomaž Porekar; VW) Tomaž Porekar; VW
18. 5. 2016

Od njega pri slovenskem uvozniku pričakujejo veliko, saj dobivajo novi Tiguanov rod v času, ko se vse več kupcev zanima prav za križance-terence takšne velikosti, kot je Tiguan. Novost je zasnovana na znani in uveljavljeni platformi Volkswagnove skupine z oznako MQB (modularna s prečno postavljenim motorjem). Tudi motorna oprema je znana iz drugih modelov skupine, tako kot to velja tudi za številne postavke elektronskih pripomočkov, ki pripomorejo k večji varnosti, udobju in manj naporni vožnji. Ob številnih postavkah opreme ima kupec na voljo tri opremske pakete.

Motorna oprema vsebuje dva turbobencinska motorja (1,4 TSI in 2,0 TSI – 125, 150, 180 in 220 'konj') , turbodizel ima le eno delovno prostornino (dvolitrsko), a kar štiri različne izhodne moči (115, 150, 190 in 240 'konj'). Na voljo sta seveda dva menjalnika, točni šeststopenjski in dvosklopčni sedemstopenjski) pa tudi prednji ali štirikolesni pogon.

Osnovni Tiguan je tisti z oznako 1,4 TSI Trendline (125 'konj') in prednjim pogonom stane 23.982 evrov. Osnovni turbodizelski 2,0 TDI Trendline (115 'konj') stane 25.121 evrov. Najcenejši s štirikolesnim pogonom je 2,0 TDI SCR 4Motion Trendline (150 'konj') za 30.092 evrov.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri