Audi ukrotil težave in pripravlja R8 V10

2. 5. 2008
Deli

Pri Audiju so ukrotili testne prototipe z desetvaljnikom, ki se je pregreval in skrbel, da so na Nordschleife športni R(S)8 spektakularno goreli.

Fotografije zoglenelih R8 smo objavili tudi v Avto magazinu. V Ingolstadtu so (tudi) z dodatnimi režami za hlajenje rešili težave s pregrevanjem, zato prihodnje leto pričakujte RS8, ki bo imel z dvema turbopuhaloma obdarjen desetvaljnik iz RS6. V10 bo poskrbel, da bo R8 najzmogljivejši serijski nosilec štirih krogov. Sprva so za RS8 nameravali na osnovi 4, 2-litrskega osemvaljnika zgraditi za liter večji motor V10, a so ta projekt zatem končali. »Zakaj bi razvijali nov motor, ko imamo v hiši že odličnega, « pravijo pri Audiju, kjer je inženirjem uspelo pod motorni pokrov vgraditi agregat iz RS6 in mu zagotoviti ustrezno hlajenje. Rešitve so pobrali kar pri konceptnem R8 V12 TDI in za petino povečali pretok zraka. Ekstremno zmogljivi Audi bo za pospešek do prvih 100 kilometrov na uro potreboval pičle štiri sekunde, njegova največja hitrost pa bo segla prek 300 kilometrov na uro.

Srce iz RS6

Aluminijastemu 5, 2-litrskemu desetvaljniku V pri dihanju pomaga paket turbopuhal, za zadostno oskrbo z gorivom pa skrbi neposredni vbrizg FSI. Rezultat je moč 580 'konjev' in 650 njutonmetrov navora, ki je na voljo vse od 1.500 pa do 6.250 vrtljajev.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol