Razkrivamo: Opel Corsa

11. 4. 2013 | Vir: Automedia
Deli

Oplovo Corso v sedanji generaciji poznamo že od leta 2006. Pravzaprav gre za generacijo najstarejših manjših družinskih avtomobilov, nekaj več je star le Fiatov Punto.

Oba so skonstruirali skupaj, ko je General Motors še nameraval skleniti tesnejše in globlje sodelovanje s tem italijanskim izdelovalcem. In oba sta dokaj uspešna. Toda ne kaže, da bi v kratkem dobila naslednike. Pri Oplu je zadeva zdaj še posebno neizdelana, saj je General Motors svojo evropsko hčerinsko družbo poročil s francoskim koncernom PSA Peugeot Citroën. To so naredili prav zaradi skupnega konstruiranja novih modelov, kjer se s sodelovanjem prihranijo največje vsote.

Oplova težava je le v tem, da so zaradi te odločitve morali precej upočasniti začetek konstruiranja novega rodu Corse. Ta se bo namreč moral prilagoditi ciklu, ki ga bosta skupaj začeli dve novosti iz novega nemško-francoskega zakona – Citroën C3 in Opel Corsa. Kar pomeni, da bosta obe novosti na voljo šele leta 2016!

Vmes pa bo vskočila Corsa, ki jo bodo kot novo predstavili prihodnje leto, pravzaprav bo le osvežena sedanja, na neki način polovična generacija. Seveda pa bo dovolj spremenjena, da bodo kupci z njo zadovoljni. Kar precej novosti bo takšnih, ki so jih pri Oplu pravkar vgradili v nekoliko manjšega Adama, ki je tudi skonstruiran na nekoliko posodobljeni dosedanji Corsini platformi.

Pomemben delež pri novosti bodo imeli tudi novi bencinski motorji, ki nastajajo pri Oplu in bodo seveda sodobni tri- ali štirivaljniki.

Zunanjost bo skrojilo moštvo okoli oblikovalskega direktorja Malcolma Warda (tudi avtor Cascade), Corsa pa bo imela precej podobnih potez, kot jih je Oplov dizajn pripravil za Adama. (TP)

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol