Osvežen obraz, poznani stas. To so novosti priljubljenega križanca!

15. 3. 2023 | Gregor Žvab
Deli

Preverjene stvari se tudi ob posodobitvah načeloma ne spreminjajo kaj dosti. Takšen je bil tudi Kijin recept, ko so se lotili osvežitve njihove uspešnice XCeed.

Kia XCeed predstavlja približno polovico vseh prodanih Ceedov na slovenskem trgu, tudi v segmentu križancev pa dosega zavidljive rezultate. Športna oblika in dovolj prostora so stvari, ki so očitno slovenskim kupcem dovolj všeč, da je XCeed kar reden gost v slovenskih garažah.


Zadnja osvežitev sicer že ima na grbi nekaj mesecev, a se je slovenski uvoznik odločil, da predstavitev opravi z zamudo. Razlog za to tiči v dobavi, ki se je v zadnjih tednih normalizirala in lahko tako zagotovijo dovolj avtomobilov iz zaloge, tudi dobavni rok za individualna naročila  je sedaj znosen.


 Gremo k avtu. Najbolj očitna (a še vedno ne takoj opazna) je sprememba na sprednjem delu. Osvežena maska in nova LED žarometa radikalno ne spreminjajo videza, medtem ko na zadku razen grafike luči sprememb ni opaziti. Te se pokažejo šele pri opremi GT-Line, ki je sedaj na voljo tudi pri XCeedu. Ta zavzema športne dodatke, kot so difuzor v barvi avtomobila, bolj agresiven sprednji odbijač in zadnje luči, ki ob zaviranju subilno (in z malo domišljije) izpišejo črko X.


 V notranjosti najbolj izstopata oba zaslona. Informacijski pred voznikom premore nove grafične teme, tudi v kombinaciji s "supervision" merilniki, medtem ko je osrednji bil deležen povečave, prav tako pa so osveženi gumbi pod njim.

Avto ponuja vse sodobne povezljivostne funkcije z mobilnimi telefoni, z varnostnega vidika pa je na voljo vsa aktualna tehnologija s Kijinega seznama. Kar se tiče dimenzij, tako notranjih kot zunanjih, avto ostaja nespremenjen, omislite pa si ga lahko v dvanajstih različnih barvah, od katerih so tri (»Lemon Splash«, »Celadon Spirit Green« in »Yuca Steel Gray«) povsem nove.


Motorna paleta obsega tri turbo bencinske motorje, enega turbo dizelskega ter dva hibridna, pri čemer na slednja dva pri slovenskem uvozniku ne računajo kaj dosti, zato ju tudi ni v aktualnem ceniku. Stavijo pa veliko na srednjo bencinsko različico s prostornino 1,5 litra ter 117,5 kW (160 KM), ki jo je možno kombinirati s šeststopenjskim ročnim ali sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom.

Na voljo od 19.999 evrov

Osnovna izbira ostaja trivaljni, litrski bencinski motor (88,3 kW/120 KM), vrh ponudbe pa predstavlja 1.6 T-GDI motor, ki bi moral zadovoljiti tudi najbolj zahtevne, saj zmore 150 kW (204 KM) in je na voljo zgolj s samodejnim menjalnikom. Dizelski motor, ki bo po predvidevanjih tudi precej v manjšini, je prav tako na voljo z ročnim ali samodejnim menjalnikom, zmore pa 100 kW oz. 136 KM.


Avto je na voljo s petimi paketi opreme (Joy, Prime, Way, Stream in GT-Line). Cene prenovljenega Xceeda se po besedah uvoznika z vsemi popusti začnejo pri 19.999 evrih (1.0 T-GDI LX Joy, ročni menjalnik). Najbolj priljubljena različica bo po predvidevanjih 1.5 T-GDI EX Way z ročnim menjalnikom, ki pa vas bo olajšala (znova z vsemi popusti) za vsaj 24.199 evrov.

Preberite še: Konec za enega najcenejših avtomobilov na trgu?

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord