Peti rod Toyote RAV4 je zapeljal na slovenske ceste

15. 2. 2019 | Tomaž Porekar
Deli

Po 25 letih, odkar je prvi rod RAV 4 utemeljil povsem novo vrsto avtomobilov, je Toyota tudi na slovenskem trgu ponudila peti rod tega mestnega terenca. V primerjavi s prvim je RAV 4 že pred desetletjem zrasel in postal veliko večji ter prostornejši, takšen pač, kot si ga želijo sodobne družine.

Toyota kot pionir razen zaradi umestitve v priljubljeni terensko-križanski segment pri novem RAV 4 računa na to, da bodo kupci zadovoljni s sodobnim hibridnim pogonom. Za Evropo napovedujejo kar 85-odstotni delež hibridizacije, pri nas v Sloveniji bo precej omejena ponudba še bolj usmerjena h kupcem hibridov, saj pri slovenski Toyoti napovedujejo le nekaj odstotkov primerkov z običajnim bencinskim dvolitrskim motorjem. Ta je morebiti zanimiv za kupce, ki iščejo zanesljiv klasičen štirikolesni pogon.

V hibridni različici bosta na voljo tako sprednji pogon kot tudi štirikolesni, RAV4 bo električno moč na zadnja kolesa prenašal zgolj prek elektromotorja, ta pa je zdaj močnejši in zagotavlja celo prenos do 80 odstotkov vse pogonske moči na zadnji kolesni par. Obljubljajo tudi boljšo lego na cesti (zaradi nižjega težišča in trdnejše karoserije), veliko novega zaradi zasnove na sodobni platformi TNGA, tisti za večje avtomobile – ob Ravu 4 še Camry, ki bo na trgu do konca pomladi.

Zunanjost je pri RAV 4 zdaj spet precej drugačna, v slogu nekaterih novejših Toyotinih kreacij. Predvsem sprednji konec z masko se je spremenil, je bolj agresivno oblikovan, tudi sicer se videz spreminja. A zanimivo je, da se obris avtomobila (zunanje mere) ni skorajda nič spremenil. Toyota tudi zagotavlja, da zdaj ponuja več prostornosti na zadnjih sedežih in v prtljažniku (ta je zdaj višji in tudi pri hibridni različici z ravnim dnom). Notranjost je dokaj lično zasnovana, čeprav še vedno le v zelo temnih odtenkih. Sredinski zaslon je najmanj sedempalčni, pri dražjih opremskih različicah tudi osempalčni. Tudi sicer je opremljenost zelo odvisna od stopnje, a v osnovni je tudi začetni oziroma nujni nabor elektronskih varnostnih pomočnikov.

Cene se za osnovni bencinski model RAV 4 2.0 Comfort (175 'konj') začno pri 28.900 evrih, za štirikolesni pogon in nekoliko boljšo opremo Limited je treba doplačati še 3.800 evrov. Osnovni hibridni RAV 4 2.5 Comfort Hybrid z dvokolesnim pogonom (218 'konj') stane 33.300 evrov, z enako opremo in štirikolesnim pogonom (222 'konj') pa 36.500 evrov. Premium AWD-i Hybrid kot najdražji in z najbogatejšo opremo stane 43.500 evrov.

Novo na Metroplay: "Ne obstaja tema, o kateri se ne bi smeli šaliti!" - Lado Bizovičar | Mastercard® podkast navdiha z Borutom Pahorjem