Peugeot 3008 za slovenske kupce

Peugeotov novinec se imenuje 3008 in je že na voljo slovenskim kupcem. Tehnika je v osnovi povzeta po modelu 308.

11. 6. 2009

3008 je petsedežnik, vrata velikega prtljažnika se po vzoru večjega brata 4007 odpirajo dvojno (navzgor in navzdol), pogon pa do predstavitve hibrida ostaja 'le' na sprednji kolesi, kar je po mnenju Peugeota dovolj. Za kupce, ki se bodo z dvignjenim 3008 podali na slabšo podlago, je v ponudbi sistem Grip Control.

Načrt Peugeot Slovenija je, da letos modelu 3008 priskrbijo 285 lastnikov. 3008 se prikupi zaradi visokega sedenja in posledičnega boljšega pregleda nad okolico, v ravno dno zložljivih sedežev druge vrste in tudi dodatkov, ki jih ponuja seznam serijske in doplačilne opreme.

Oba močnejša motorja (bencinski 1.6 THP in dizelski 2.0 HDi) sta opremljena še s hidravličnim sistemom Dynamic Rolling Control, ki skrbi za učinkovitejše blaženje in manj nagibanja. 3008 v osnovni opremi Confort Pack ponuja ESP, električno parkirno zavoro, potovalni računalnik, ročno klimatsko napravo, šest varnostnih blazin, dvojno odpiranje vrat prtljažnika in 17-palčna platišča.

Bogatejši Premium vključuje tempomat, sprednji meglenki, zložljiv in po višini nastavljiv sovoznikov sedež, samodejno dvopodročno klimatsko napravo, električni pomik stekel zadaj, Premium Pack pa vse skupaj nadgrajuje s 'head up' zaslonom, panoramsko streho, zaščitnimi dodatki karoserije in parkirnimi tipali zadaj.

Najcenejši 3008 je 1.6 VTi 120 Confort Pack za 19.950 evrov, s ceno 21.900 pa je zaznamovan 1.6 HDi 110 FAP, ki je najcenejši dizel v ponudbi. Za 1.6 THP 150 Premium je treba odšteti do 24.100 evrov, 2.0 HDi 150 FAP Premium pa je s ceno 26 tisočakov še dražji.

Foto: Peugeot

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri