Peugeota 207 CC in RC: nova obraza!

16. 4. 2007
Deli

Pred slabim letom so pri Peugeotu Slovenija predstavili 207 Berline (3-in 5-vratno različico), sedaj pa se mu pridružujeta še vetrovni CC in zmogljivi RC. Dvestosedem CC je naslednik zelo priljubljenega 206 CC, ki so ga v Evropi prodali v več kot 360 tisočih primerkih!

Seveda se pri Peugeotu zavedajo, da z naslednikom tak uspeh ne bo mogoč, saj je bil takrat CC edini na trgu, dandanes pa je podobnih (majhnih) avtomobilov že veliko. Beri Colt CZC, Micra C+C, Tigra Twin Top, C3 Pluriel, Mini Cabrio . . V primerjavi z uspešnim predhodnikom je 207 CC zrasel za 20, 6 cm (dolžina), 8, 6 cm (širina) in 1, 7 cm (višina), hkrati pa ima tudi večjo medosno razdaljo za kar 9, 8 cm. Zato je tudi prtljažnika več (145 oz. 370 litrov), predvsem pa so s snemljivo streho (narejeno v Peugeotu) znova ponudili kupeja in kabrioleta.

Pospravljanje strehe se odvija le s pomočjo elektrike, saj so ročne zatiče (varovala) poslali na odpad zgodovine. 207 CC bo imel tri motorje (1.6 16V z 88 kW, 1.6 16V THP s 110 kW in 1.6 16V HDI FAP z 80 kW) in dve opremi: CC in CC Sport. Že slabše opremljeni paket bo imel 4 varnostne blazine, potovalni računalnik, ročno klimatsko napravo, radio CD z MP3 predvajalnikom, ABS in 16-palčna kolesa, CC Sport pa se bo lahko pohvalil še z ESP, samodejno dvopodročno klimatsko napravo, parkirnimi tipali zadaj, športni paket 'alu', 17-palčnimi kolesi itd. Cena? Od 18.190 do 22.562 evrov.

Za tiste, ki jim srce bije v športnem ritmu, pa bo 207 RC kot naročen. Za razliko od 206 RC, ko je imel dvolitrski atmosferski motor s 130 kW (177 KM), ima 207 RC 1, 6-litrski prisilno polnjen motor, ki ponuja 128 kW (175 KM). Motor je nastal v sodelovanju z BMW-jem, pohvali pa se lahko z velikim razponom delovanja (neposreden vbrizg, tehnologija 'twin scroll', spremenljivo krmiljenje ventilov), majhno maso in zmerno porabo goriva, če voznik ne potiska plina do konca. Seveda je 207 RC oborožen s športnim podvozjem, večjimi zavornimi koluti (302 mm spredaj in 249 mm zadaj), školjkastimi sedeži, dodatki aluminija v notranjosti, na srečo pa se lahko tudi ESP izklopi. Zanj boste morali odšteti 19.390 evrov.

Foto: Peugeot

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol