Pomanjkanje prevodnikov prava priložnost za Rimac? Mate Rimac optimističen

19. 1. 2022 | Jure Šujica
Deli

Hrvaško podjetje je pripravljeno na novo rast in preboj med velika avtomobilska podjetja.

Mlado hrvaško avtomobilsko podjetje Rimac je leto 2021 zaznamovalo z velikim korakom. Postalo je namreč večinski lastnik prestižnega Bugattija – preostalih 45 odstotkov je Volkswagen prenesel v last Porscheja, sicer solastnika Rimca, poleg tega pa je 'rojstvo' doživel njihov drugi avtomobil, superšportnik Nevera. A Mate Rimac, ustanovitelj podjetja ima še precej večje ambicije, ki jih je razkril za portal Automotive news Europe.

Preberite še: Uradno: Rimac po novem na dveh 'stolčkih'

Jasno je namreč, da je podjetje eno izmed najbolje razvitih na področju elektromobilnosti, že sedaj pa sodeluje z uveljavljenimi imeni, kot so Aston Martin, Hyundai in Porsche (slednja sta tudi solastnika), za katere dobavlja komponente za nova vozila.

Podjetje bo namreč v prihodnje lahko ponujalo možnost razvoja in visoko zmogljivih baterijskih sklopov, pogonov ter drugih sistemov, pri čemer pa bo šlo za velikoserijsko proizvodnjo. Rimac je tako za omenjeni portal razkril, da bi letna proizvodnja tovrstnih sklopov lahko znašala od več deset tisoč do več sto tisoč enot. Ob tem dodaja, da bi proizvodnja lahko zajemala tudi infozabavne sisteme.

Nov center prihodnje leto

»Več deset tisoč visoko zmogljivih sistemov (bomo proizvedli) do leta 2024, številka pa se bo nato dvigovala do več 100.000 sistemov, pri čemer bo ponudba zajemala tako majhne hibridne pogonske sisteme, kot tudi celotne sklope (ki zajemajo šasijo, baterije, motorje..),« je dejal Rimac v izjavi za javnost.

Napovedi pa so vsekakor povsem izvedljive. Podjetje, ki trenutno zaposluje okrog 1.000 delavcev je namreč v fazi gradnje novega kampusa v velikosti 200.000 kvadratnih metrov. Ta se nahaja na obrobju Zagreba, dokončan pa naj bi bil v začetku prihodnjega leta in bo tako nedvomno pomagal podjetju k še hitrejšemu razvoju in rasti.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord