Prihaja najmočnejši Renault Captur do zdaj

3. 4. 2018 | Jure Šujica
Deli

Cene športnega križanca se bodo začele pri 24.600 evrih, Renault pa medtem že pobira prva naročila.

Renault Captur je najmanjši v družini križancev oziroma SUV-ov priljubljene francoske znamke. Čeprav ga uvrščamo v razred športnih terencev, pa na njem z izjemo tega, da ga lahko zapeljemo na nekoliko slabši makadam, ni nič pretirano športnega. Morda so se tudi zato pri Renaultu odločili in Capturja za prihajajočo pomlad in poletje pošteno začinili. Novost, o kateri govorimo, je Renault Captur S-Edition, ki pod motornim pokrovom skriva zdravo zalogo 150 'konjev'.

Najmočnejši Captur do zdaj pa ne bo prepoznaven le po živahnem motorju, ki bo motorno moč na sprednji kolesni par prenašal prek ročnega ali  avtomatskega menjalnika EDC, ampak po številnih dodatkih na karoseriji. Ta bo obarvana v kovinsko modro barvo, medtem ko bo streha odeta v črno ali platinasto sivo barvo. Črna bodo tudi nova 17-palčna platišča, medtem ko bodo karoserijski dodatki, kot so zaščite vrat ter sprednja in zadnja zaščita podvozja, obarvani v temno sivo barvo.

Na voljo tudi kot dizel

Če bo zunanjost nekoliko bolj športno naravnana, bo notranjost opremljena precej bolj prestižno. V njej bo namreč prevladovala obilica alkantare v kombinaciji usnja in modro obarvanih šivov. Izdatna bo tudi količina dodatne opreme, v katero spada nov informativno-zabavni sistem R-Link Evolution, parkirni senzorji spredaj, zadaj in ob strani, kamera za vzvratno vožnjo ter sistem za opozarjanje na vozilo v mrtvem kotu.

Čeprav smo na začetku zapisali, da je Captur v izvedbi S-Edition na razpolago s 150-'konjskim' motorjem, pa ga bo mogoče naročiti tudi z nekoliko šibkejšimi motorji. Poleg omenjenega bencinskega motorja bo na voljo še nekoliko šibkejši TCe motor s 120 'konji' in možnostjo avtomatskega menjalnika ter 110-'konjski' dizel. Cene prvega se bodo začele pri 23.300 evrih, za dizla pa bo treba odšteti 2.800 evrov več.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol