Quantino in Quant FE v predserijski izvedbi

3. 3. 2016
Deli

Podjetju NanoFlowcell AG je uspelo skoraj do serijske proizvodnje pripeljati svoje avtomobile s posebnim sklopom gorivnih celic, ki jih napaja tekočina, s katerim je javnost presenetilo na lanskem salonu v Ženevi.

Podjetje iz Lichtensteina namreč v Ženevi predstavlja dva predserijska prototipa, s katerima so tudi že uspešno opravili vrsto preskusnih voženj.

Quantino, ki je pred dobrim letom v Ženevi nastopil kot študijski model, so v enem letu precej predelali in izboljšali delovanje njegovih nizkonapetostnih gorivnih celic. Celice namreč proizvajajo električno energijo z napetostjo vsega 48 voltov. Po drugi strani razvijajo solidno moč 80 kilovatov, ki se porazdeli med štiri elektromotorje na posameznih kolesih. Kot so sporočili iz podjetja, bi bila proizvodnja avtomobila v majhni seriji povsem mogoča, vendar bodo v letošnjem letu izvedli študijo vzdržnosti, na podlagi katere se bodo odločili, če ga bodo tudi zares izdelovali.

Drugi model podjetja NanoFlowwcell Qant FE je precejšnje nasprotje Quantina, saj gre za čistokrvni športni kupe s sedežno razporeditvijo 2+2 in močjo 801 kilovatov, ki mu omogočijo, da v osupljivih 2,8 sekunde doseže hitrost 100 kilometrov na uro. Še boljše je, da se energija za njegovo delovanje na krovu proizvede okolju povsem prijazno in brez izpustov kakršnihkoli škodljivih snovi. Quant FE je razvojna stopnja lanske študije Quant F, črka E v imenu pa je okrajšava za Evolution in nakazuje na dejstvo, da so avtomobil razvili do skoraj serijske zrelosti. Veliko pozornosti so posvetili predvsem oblikovanju ergonomske notranjosti, ki ustreza pogojem za homologacijo.

Novo na Metroplay: "Kar naenkrat se liki začnejo obnašati po svoje" | Tadej Golob o pisanju kriminalk