Renault predstavil novi Trafic

12. 4. 2014
Deli

Po novem bo Renault Trafic lahko prava potujoča pisarna.

Renault je že pred časom razkril nekaj podrobnosti, o katerih smo tudi že pisali, zdaj skrivnosti o novem Traficu ni več. Za kombi, katerega začetki segajo v leto 1980, doslej pa se je zanj odločilo že več kot 1,6 milijona kupcev. Zadnja prenova je temeljita, Traficu je Renault namenili povsem novo notranjost, precej je spremenjena tudi zunanjost. Seveda so v skladu s korakom časa prenovljeni tudi motorji.

Notranjost novega Trafica je zasnovana kot prava potujoča pisarna, saj si lahko kupec omisli ob nosilcu za telefon tudi nosilec za tablične računalnike, ki vse bolj izpodrivajo klasični papir. Trafic ima tudi prostor za shranjevanje prenosnega računalnika, za tiste bolj staromodne uporabnike je na voljo tudi trda podlaga za papir velikosti formata A4.

Razvoj oziroma prenova motorjev je temeljila predvsem na učinkovitosti. Novi motorji porabijo celo zgolj 5,7 l/100 km, v povprečju pa so prav vsi varčnejši za vsaj 1 liter/100 km v primerjavi s svojimi predhodniki. Seveda je za večino voznikov Traficov pomemben tovorni prostor - tudi ta je bil deležen številnih izboljšav, in zdaj ponuja s 4,15 metra eno izmed največjih uporabnih dolžin v svojem razredu (različica L2), ob tem pa ohranja praktično oglato obliko, ki seveda pripomore tudi k učinkovitemu izkoristku notranjosti oziroma tovornega prostora.

Novi Trafic bodo sestavljali v tovarni Sandouville, kar bo temu Renaultovemu obratu zagotavlja prihodnost tudi na daljši rok. Renault ima zdaj v Franciji tri tovarne, v katerih izdelujejo vse svoje modele lahkih gospodarskih vozil, s katerimi je znamka že dolga leta na prvem mestu tega segmenta v Evropi.

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol