Slovenci ga imamo še vedno najraje, na vrhu pa je druga znamka

Po prvi tretjini leta je najbolje prodajani avtomobil Renault Clio, najuspešnejša znamka pa Volkswagen s kar štirimi modeli v deseterici.

Znamenja postopnega okrevanja slovenskega avtomobilskega trga so po prvih štirih mesecih letošnjega leta že nekoliko otipljiva. Iz statistike, ki jo posreduje Sekcija za osebna motorna vozila pri Trgovinski zbornici Slovenije, je razvidno, da je bilo od začetka januarja do konca aprila prvič registriranih 17.788 novih osebnih avtomobilov, oziroma 6,7 odstotka več kot v enakem obdobju lani.

Na prestolu najbolje prodajanega avtomobila na slovenskem trgu se je obdržal Renault Clio (667 prodanih), drugo mesto je osvojila Škoda Octavia (512) in tretje Renault Captur. Zmagovalni trojici sledi Vokswagen T-Roc, na petem mestu pa je že prvi električni avtomobil Tesla model Y. V drugem delu deseterice so Toyota Corolla, Škoda Kamiq in kar trije Volkswagnovi modeli – Tiguan, Taigo in T-Cross.

Volkswagen je z 2711 avtomobili tudi najuspešnejša znamka, pred Renaultom (1958) in Škodo (1785). V deseterico so se zvrstili še Toyota, Kia, Peugeot, Hyundai, Dacia, Audi in Citroën.

Precej slabše je pri lahkih gospodarskih vozilih, registriranih je bilo 2551, oziroma 11 odstotkov manj kot v lanski prvi tretjini leta (2867). Pri znamkah je na čelu Renault pred Fordom, Volkswagnom, Fiatom in Citroënom, med modeli pa Ford Transit Custom pred Renaultom Mastrom in Citroënom Jumperjem.

Preberite še: Zanimanje za električne avtomobile in starost – kakšna je povezava?

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol